Een goede HDMI-switcher?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede hdmi-switcher. Maar net als bij alle kleine tv-gadgets zie je ook bij deze het bos niet meer door de bomen, halve gare reviews, gekke merken enz.

Ik zoek een 4K 60HZ/120HZ switcher met minimaal 5 poorten Het mag ook een hdmi 2.1 switcher zijn. De switcher moet automatisch switchen als een van de apparaten aan gaat. gelieve een powered switcher voor een fatsoenlijke ervaring.

Nu is mijn vraag of iemand mij in de juiste richting wil duwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit is meer iets voor Beeld & Geluid Koopadvies. Ik verplaats het topic dan ook die kant op.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:58
Volgens mij doet dit alles wat je wil.

Ik zou gewoon zo'n ding bestellen en kijken of het doet wat jij wilt. Werkt het goed, top! Zo niet, stuur je het weer terug. Ik heb dat ook gedaan met mijn HDMI 2.1 Audio Extractor. Kijken welke een beetje fatsoenlijke reviews krijgt, bestellen en thuis testen.

[ Voor 39% gewijzigd door Hulleman op 13-08-2024 12:42 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Hulleman schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 12:11:
Volgens mij doet dit alles wat je wil.

Ik zou gewoon zo'n ding bestellen en kijken of het doet wat jij wilt. Werkt het goed, top! Zo niet, stuur je het weer terug. Ik heb dat ook gedaan met mijn HDMI HDMI 2.1 Audio Extractor. Kijken welke een beetje fatsoenlijke reviews krijgt, bestellen en thuis testen.
daar zat ik toevallig net te kijken. totdat ik dit topic zag voor bij komen bij reddit:

https://www.reddit.com/r/...j1cf/best_hdmi_21_switch/

bij de 2e post wordt gediscussieerd over dit artikel, waardoor ik begon te twijfelen.

wat is een audo extractor? kan je daar o.a. hdmi mee switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:58
Farabi schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 12:31:
[...]

wat is een audo extractor? kan je daar o.a. hdmi mee switchen?
Nee, daarmee kun het audio- en videosignaal splitsen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
even terug om het topic af te sluiten.

het is deze switcher geworden:

https://marmitek.com/prod...120hz-hdmi-2-1-4-in-1-uit

schakelt perfect tussen mijn xbox series x en ps5. ook op 4K 120hz ALLM, VRR.
Pagina: 1