Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErK9
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 13-08-2024
Beste mede-Tweakers,

Momenteel studeer ik voor mijn master managementwetenschappen - richting financieel management.
Mijn intentie hiermee was/is om uiteindelijk Business Controller / Financial Controller te worden.
Vanaf januari/februari zal ik mijn afstudeertraject ingaan.

Omdat ik meer praktische kennis wil opdoen wil ik, voordat ik begin aan mijn masterthesis, eigenlijk al een overstap maken naar een nieuwe organisatie.
Zodat ik, als ik afgestudeerd ben, al bekend met de organisatie en "aan de slag kan". Mede omdat mijn huidige werk (accountmanagement FMCG) niet aansluit bij mijn gewenste toekomstige functie.

Nu heb ik al diverse organisaties aangeschreven, maar daarin word ik dan weer veelal doorverwezen naar hun stageplaatsen of afgewezen vanwege tekort kennis/vaardigheden.
Ik werk momenteel al voltijds en ik heb mijn inkomen nodig voor het onderhouden van huis en gezin, dus een stageplek is (ook tijdelijk) niet mogelijk.

Afwijzingen heb ik ook alle begrip voor (ben immers nog deels onbekwaam), maar dat helpt mij niet verder.
Heeft iemand tips of ervaringen uit een soortgelijke situatie?

Bij voorbaat dank!

• Jaarsma
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:23
Heb je al gekeken of er bij je huidige werkgever een mogelijkheid is om taken op te pakken die raakvlakken hebben met de rol als business/financial controller? Van daaruit kan je met de verkregen kennis wellicht elders solliciteren.

In ieder geval veel succes met het combineren van het afronden van je masteropleiding naast een fulltime baan. Dat is namelijk al best pittig!