Hi allen,
ik wil binnenkort op mijn vennootschap nog eens een 'zakelijk' grafische desktop bestellen (lees; games and stuff
) . Budget is rond de 3000 ex btw ; waarbij ik wel echt lange tijd games op utra wil kunnen draaien. Heb zelf 2 monitors maar geen 4K, dus dat valt al mee. Ik dacht aan de specs hieronder, waarbij ik bij Nvidia wil blijven voor de kaart gelet op de betere performance t.o.v AMD.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming op 2 (en later 3) Full-HD schermen. Mogelijks wordt dat derde scherm een 4K scherm
Wat mag het systeem gaan kosten?
3000 ex btw
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen, enkel 2 bestaande FullHD monitors)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een high-end GPU met voldoende RAM om rederlijkerwijs 4 jaar games te kunnen spelen op hoogste settings
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel voor de CPU, puur omdat ik dit steeds heb gehad. Na hun debacle onlangs was ik even aan het twijfelen, maar toch gebleven bij Intel. Voor de GPU verkies ik NVidia omdat ze toch nog beter presteren in games.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De case is belangrijk omdat die toch rust moet uitstralen, geen 1000'en RGBs
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Mij intomen indien nodig, ik wil ook geen onnodige euro's uitgeven terwijl daar in de praktijk niets van te merken zal zijn,
ik wil binnenkort op mijn vennootschap nog eens een 'zakelijk' grafische desktop bestellen (lees; games and stuff
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming op 2 (en later 3) Full-HD schermen. Mogelijks wordt dat derde scherm een 4K scherm
Wat mag het systeem gaan kosten?
3000 ex btw
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen, enkel 2 bestaande FullHD monitors)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een high-end GPU met voldoende RAM om rederlijkerwijs 4 jaar games te kunnen spelen op hoogste settings
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel voor de CPU, puur omdat ik dit steeds heb gehad. Na hun debacle onlangs was ik even aan het twijfelen, maar toch gebleven bij Intel. Voor de GPU verkies ik NVidia omdat ze toch nog beter presteren in games.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De case is belangrijk omdat die toch rust moet uitstralen, geen 1000'en RGBs
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Mij intomen indien nodig, ik wil ook geen onnodige euro's uitgeven terwijl daar in de praktijk niets van te merken zal zijn,
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i7-14700KF Boxed | € 402,95 | € 402,95 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix Z790-F GAMING WIFI II | € 299,- | € 299,- |
1 | Videokaarten | ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X | € 1.117,63 | € 1.117,63 |
1 | Behuizingen | Fractal Design North XL - TGC Chalk White | € 172,90 | € 172,90 |
1 | Waterkoeling | Corsair iCUE H100i Elite Capellix | € 189,19 | € 189,19 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK64GX5M2B5200Z40 | € 169,90 | € 169,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM1000x Zwart | € 220,72 | € 220,72 |
2 | SSD's | Corsair MP600 CORE XT 2TB | € 132,90 | € 265,80 |
1 | Overclocking | Arctic MX-4 Thermal Compound (4g) | € 7,99 | € 7,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.846,08 |
[ Voor 14% gewijzigd door vincentjanv op 12-08-2024 12:31 . Reden: Vragen beantwoord ]