Ik zoek een?
Nieuwe Android telefoon
Mijn abonnement mag weer worden verlengd en dus weer een nieuw toestel uitzoeken. Ik kom van een Redmii Note 12 Pro. Uitstekend toestel, kan doorgeschoven worden naar zoon/dochter.
Wat is je budget?
Maximaal €400,- Het toestel is onderdeel van een abonnement
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Surfen
- Social media
- Foto's maken
- Af en toe een spelletje spelen, ik ben geen fanatieke gamer op een mobiel. Daar heb ik mijn pc / PS5 voor
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb wat modellen gevonden en toegevoegd. De voornaamste eisen zijn in ieder geval:
- Groot toestel, 6,55 inch als absoluut minimum
- Mogelijkheid tot snelladen, minimaal 67W maar hoe hoger hoe beter
- 256GB opslag als minimum
- Een goede camera, voornamelijk voor foto's van het gezin af en toe.
- Always on display die ook altijd aan blijft. (Sommige fabrikanten noemen het wel zo maar dan gaat hij alsnog na 20 seconden uit)
De Oppo Find X5 en Realme GT 6T zijn de voornaamste kandidaten.
Oppo Find X5
De Oppo Find X5 is een wat ouder model maar heeft volgens bij een erg goede camera en ook nog draadloos laden. Ondanks dat hij wat ouder is lijkt het mij wel een solide telefoon voor de komende 2 jaar. Camera zou ontwikkeld zijn samen met Hasselblad, een camera toko waar ik nooit eerder van heb gehoord maar goed
Realme GT 6T
Mooi groot toestel, lijkt aan alle eisen wel te voldoen. Ondanks het grotere scherm is het toestel nagenoeg net zo groot als mijn huidige Redmii Note 12 Pro.
Verder nog een aantal andere modellen op de shortlist:
- Motorola Edge 50 Fusion: Mooie schone installatie en relatief weinig bloatware
- Poco F6: Mooi toestel, voldoet aan de eisen lijkt het
- Xiaomi 13T: Ook mooi, 67W laden is net zo snel als mijn huidige toestel.
- Nothing Phone 2A: Weet niet wat ik ervan moet denken, zijn die lampjes op de achterkant echt een meerwaarde? Verder relatief traag ladend met 45W, kan sneller...
Nieuwe Android telefoon
Mijn abonnement mag weer worden verlengd en dus weer een nieuw toestel uitzoeken. Ik kom van een Redmii Note 12 Pro. Uitstekend toestel, kan doorgeschoven worden naar zoon/dochter.
Wat is je budget?
Maximaal €400,- Het toestel is onderdeel van een abonnement
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Surfen
- Social media
- Foto's maken
- Af en toe een spelletje spelen, ik ben geen fanatieke gamer op een mobiel. Daar heb ik mijn pc / PS5 voor
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb wat modellen gevonden en toegevoegd. De voornaamste eisen zijn in ieder geval:
- Groot toestel, 6,55 inch als absoluut minimum
- Mogelijkheid tot snelladen, minimaal 67W maar hoe hoger hoe beter
- 256GB opslag als minimum
- Een goede camera, voornamelijk voor foto's van het gezin af en toe.
- Always on display die ook altijd aan blijft. (Sommige fabrikanten noemen het wel zo maar dan gaat hij alsnog na 20 seconden uit)
De Oppo Find X5 en Realme GT 6T zijn de voornaamste kandidaten.
Oppo Find X5
De Oppo Find X5 is een wat ouder model maar heeft volgens bij een erg goede camera en ook nog draadloos laden. Ondanks dat hij wat ouder is lijkt het mij wel een solide telefoon voor de komende 2 jaar. Camera zou ontwikkeld zijn samen met Hasselblad, een camera toko waar ik nooit eerder van heb gehoord maar goed
Realme GT 6T
Mooi groot toestel, lijkt aan alle eisen wel te voldoen. Ondanks het grotere scherm is het toestel nagenoeg net zo groot als mijn huidige Redmii Note 12 Pro.
Verder nog een aantal andere modellen op de shortlist:
- Motorola Edge 50 Fusion: Mooie schone installatie en relatief weinig bloatware
- Poco F6: Mooi toestel, voldoet aan de eisen lijkt het
- Xiaomi 13T: Ook mooi, 67W laden is net zo snel als mijn huidige toestel.
- Nothing Phone 2A: Weet niet wat ik ervan moet denken, zijn die lampjes op de achterkant echt een meerwaarde? Verder relatief traag ladend met 45W, kan sneller...