Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke.van
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 24-11-2024
Mijn vraag
...ik wil app zoals mail een eigen melding geluid geven maar lukt niet
Kan alleen kiezen tussen stil en geluid en trillen toestaan ,waar staan alle geluiden die tevoorschijn komen ....krijg alleen ditAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wukl03mWSXe34M_abyog6zTsx7w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qkn2xvMjklChEGxQT12CfycB.jpg?f=fotoalbum_large

Relevante software en hardware die ik gebruik
...android 14

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Bij sommige apps lukt het

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:50
Ik weet niet of dit iets Samsung is, of van recente versies van Android, maar deze optie staat standaard uit.

Instellingen/Meldingen/Geavanceerde instellingen/Meldingscategorieën voor elke app beheren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ikke.van
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 24-11-2024
Bedankt, dit is de oplossing, stond inderdaad niet aan zou wel standaard mogen aanstaan
Bedankt voor snelle reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Ikke.van schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 09:42:
Bedankt, dit is de oplossing, stond inderdaad niet aan zou wel standaard mogen aanstaan
Bedankt voor snelle reactie
Dit stond voorheen altijd aan, maar Samsung heeft dit met OneUI 6.1 standaard uitgezet voor iedereen, of je het nou gebruikte of niet. Een van de meerdere vervelende updates van Samsung de laatste tijd (navigatie pil niet meer op een normale manier te verbergen, app installaties buiten de Play en Samsung Stores hardhandig blokkeren en dit uitschakelen zet ook aantal andere beveiligingen uit).