Hallo.
Nieuwe topic in dit forum om tips en adviezen te krijgen hoe ik mijn aanrecht weer mooi kan krijgen. Helaas heb ik door andere bezig zijn met andere klussen schade gemaakt aan mijn aanrecht. Schade is onstaan door roest oplosser die samen met water een nachtje op aanrecht is gebleven.
Schade is dus onstaan door roest oplosser - aanrechtblad lijkt chemisch te zijn aangetast. Verder voelen de aangetaste plekken niet anders aan dan de rest van aanrecht. Er laat niets los. Schade is alleen zichtbaar in witte vlekken. Als de aanrecht nat/vochtig wordt gemaakt dan zijn de witte vlekken praktisch niet zichtbaar.
Ik heb fotos toegevoegd van droge aanrecht en ook wanneer deze is vochtig.
Hier heb ik weinig verstand - is hier een soort lak (bovenlaag) aangetast, gaat het alleen om pigment of andere beschadiging. Wat zou ik hier aan kunnen doen en/of gebruiken om dit weer mooi te krijgen. Alle tips en adviesen zijn welkom.
Aanrecht lijkt van gelamineerd hout. In de laatste foto is de onderkant van aanrecht zichtbaar. Onderkant is onbewerkt hout.:strip_exif()/f/image/Qpdt4HQUkocmwu5uRUS4xcc0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZFln7dRjVgQReyRJid8PlQJl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XWu4OXQgWiTLBr91fXTdWbqE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I4oyUeWfGqkeDyY4m0ok15a1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/X9FW0gqU0gzLk16SZdCD1IjQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lcmYis9o7QsOXIwvCmlFMnx9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EAC20xEci4g5M6asib5Me8jV.jpg?f=fotoalbum_large)
Nieuwe topic in dit forum om tips en adviezen te krijgen hoe ik mijn aanrecht weer mooi kan krijgen. Helaas heb ik door andere bezig zijn met andere klussen schade gemaakt aan mijn aanrecht. Schade is onstaan door roest oplosser die samen met water een nachtje op aanrecht is gebleven.
Schade is dus onstaan door roest oplosser - aanrechtblad lijkt chemisch te zijn aangetast. Verder voelen de aangetaste plekken niet anders aan dan de rest van aanrecht. Er laat niets los. Schade is alleen zichtbaar in witte vlekken. Als de aanrecht nat/vochtig wordt gemaakt dan zijn de witte vlekken praktisch niet zichtbaar.
Ik heb fotos toegevoegd van droge aanrecht en ook wanneer deze is vochtig.
Hier heb ik weinig verstand - is hier een soort lak (bovenlaag) aangetast, gaat het alleen om pigment of andere beschadiging. Wat zou ik hier aan kunnen doen en/of gebruiken om dit weer mooi te krijgen. Alle tips en adviesen zijn welkom.
Aanrecht lijkt van gelamineerd hout. In de laatste foto is de onderkant van aanrecht zichtbaar. Onderkant is onbewerkt hout.
:strip_exif()/f/image/Qpdt4HQUkocmwu5uRUS4xcc0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZFln7dRjVgQReyRJid8PlQJl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XWu4OXQgWiTLBr91fXTdWbqE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I4oyUeWfGqkeDyY4m0ok15a1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/X9FW0gqU0gzLk16SZdCD1IjQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lcmYis9o7QsOXIwvCmlFMnx9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EAC20xEci4g5M6asib5Me8jV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/moTDL9kmVOjJfW2ZAWFdh391.jpg?f=fotoalbum_large)