Ratchet & Clank : Rift Apart met verkeerde taal (ps5)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yhsper
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-04 22:56
Mijn vraag
... Ratchet & Clank : Rift Apart met verkeerde taal en hoe ik dit weer juist zet

Relevante software en hardware die ik gebruik
... ps5

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

voor ik de game opstart op opties geduwd en de taal op engels gezet. Maar het blijft in Kroatisch (althans wat google translatie me beweert) ondanks ik het niet geïnstalleerd heb, en het staat zelf niet in de lijst van talen staat wat het nog bizarrer maakt.

game opnieuw geïnstalleerd maar dit helpt ook niet.

maar dit probleem is ontstaan met ondertitelingen aan te zetten, toen stond plots alles in een andere taal :/

Dus hopelijk kan iemand mij helpen

Beste antwoord (via yhsper op 12-08-2024 20:49)

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:24
Er is een in-game optie in de taal op Kroatisch te zetten, omdat deze taal niet ondersteund wordt door de PS5 zelf. Even met Google Translate alle opties af, dan vind je hem wel, of misschien dat iemand die de game nog geïnstalleerd heeft staan op kan zoeken waar deze optie staat.

Gevonden, hier voor het plaatje.

[ Voor 21% gewijzigd door hcQd op 12-08-2024 00:42 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:29
Met Google translate erbij zoeken anar de menuopties voor de taalinstelling...? althans, dat lijkt me het makkelijkst :)

Edit: ik lees online dat het spel de menutaal van de PS5 gebruikt...

[ Voor 23% gewijzigd door Geronimous op 11-08-2024 22:52 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yhsper
Geronimous schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:47:
Met Google translate erbij zoeken anar de menuopties voor de taalinstelling...? althans, dat lijkt me het makkelijkst :)

Edit: ik lees online dat het spel de menutaal van de PS5 gebruikt...
ja mijn ps5 staat op engels uk. maar toch staat deze game opeens in een andere taal door een of andere reden met de ondertiteling aan te zetten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:29
yhsper schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:56:
[...]

ja mijn ps5 staat op engels uk. maar toch staat deze game opeens in een andere taal door een of andere reden met de ondertiteling aan te zetten :/
Heb je de game al gespeeld? Dus heb je al een savegame?

Zo niet, dan zou je alle gamedata in de cloud kunnen wissen. (option > manage gamedata)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:24
Er is een in-game optie in de taal op Kroatisch te zetten, omdat deze taal niet ondersteund wordt door de PS5 zelf. Even met Google Translate alle opties af, dan vind je hem wel, of misschien dat iemand die de game nog geïnstalleerd heeft staan op kan zoeken waar deze optie staat.

Gevonden, hier voor het plaatje.

[ Voor 21% gewijzigd door hcQd op 12-08-2024 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yhsper
Goed nog naar wat op zoeken en te doen dit gevonden.

YouTube: Ratchet & Clank: Rift Apart - If You Messed Up - Turn Off Croatian Text

Godzijdank
En het is gelukt zo
Pagina: 1