Die heb ik ergens en het kastje zit behoorlijk dichtgebouwd , kast voor etc.
Het is zoeen als deze, maar dan de 2 groep uitvoering. :
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hJJ84mLZ2YpNzatBDdbqfFTK.jpg?f=user_large)
Zoals je ziet kleine oranje dopjes en het is een mengverdeler. Er zit al een 5 standen knop bovenop die je niet op dit plaatje ziet en een limiter die de boel op max 25⁰ input houd. Alleen de vloer word dus continu 25⁰. De 5 standen knop vervangen door Evohome HR92 op instelling vloerverwarming.
De bedoeling is dus om die thermomotor op de plek van het oranje dopje te zetten en die is M22. Het is stadsverwarming met een parallel aanvoer naar de rest. Ik heb em nu al zo goed als dichtgeknepen, maar dat is nog niet genoeg gezien het op de bovenste verdiepingen koud is en het ding blijft doorloeien. Begane grond muur en vloer heeft geluidsdempend behang en PU gietvloerbehang wat +-16% warmte tegenhoudt. Wat ik dus nodig heb is dat de vloerverwarming compleet dicht gaat als de bovenverdiepingen warmte vragen. Met de evohome op 15⁰ krijg ik het tot 23⁰ huiskamer en 21⁰ bovenverdiepingen. Dit is een beetje te warm nog.
[
Voor 48% gewijzigd door
JoJo_nl op 12-08-2024 07:24
]
If something sucks make it better...