Mijn vraag
na een aantal jaar wil ik het hart van mijn pc upgraden(MB,CPU,GPU,MEM).
graag wil ik dit doen voor maximaal €1500.
jaren geleden heb ik een grote case gekocht en ook denk ik dat mijn voeding nog wel een rondje mee kan.
ook de opslag had ik gedacht mijn wat oudere m2 over te zetten en dan later een PCIe 5.0 aan te schaffen.
nu heb ik een aantal onderdelen bij elkaar gezocht en vraag mij af wat jullie hiervan vinden en/of anders zouden doen?
Bedachte combinatie:
Met vriendelijke groet,
Ziglar
na een aantal jaar wil ik het hart van mijn pc upgraden(MB,CPU,GPU,MEM).
graag wil ik dit doen voor maximaal €1500.
jaren geleden heb ik een grote case gekocht en ook denk ik dat mijn voeding nog wel een rondje mee kan.
ook de opslag had ik gedacht mijn wat oudere m2 over te zetten en dan later een PCIe 5.0 aan te schaffen.
nu heb ik een aantal onderdelen bij elkaar gezocht en vraag mij af wat jullie hiervan vinden en/of anders zouden doen?
Bedachte combinatie:
Part | Name | Own | Link |
Monitor | AOC U34G3XM/EU | Yes | uitvoering: AOC U34G3XM/EU Rood, Zwart |
Case | Zalman GS1000 | Yes | uitvoering: Zalman GS1000 Zwart |
PowerSupply | Cooler Master Silent Pro M1000 | Yes | uitvoering: Cooler Master Silent Pro M1000 |
SSD | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Yes | uitvoering: Samsung 970 Evo Plus 1TB |
CPU | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | No | uitvoering: AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed |
Cooler | ASUS ROG Strix ROG STRIX LC II 240 | No | uitvoering: ASUS ROG Strix ROG STRIX LC II 240 |
MB | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | No | uitvoering: MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI |
GPU | Sapphire Pulse AMD Radeon RX 7900 GRE 16GB | No | uitvoering: Sapphire Pulse AMD Radeon RX 7900 GRE 16GB |
MEM | Kingston Fury Beast 2x16gb | No | uitvoering: Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-16 |
Met vriendelijke groet,
Ziglar
[ Voor 4% gewijzigd door Ziglar op 11-08-2024 15:26 . Reden: Memory vergeten ]