Mijn zoon van 13 wil graag een game pc op zijn kamer. Hij speelt vooral Roblox online, dus het hoeft nog geen zware games aan te kunnen.
Maar ik ben wel gebonden aan een klein budget en heb zelf totaal geen pc kennis. Dus ik zou ook hulp nodig hebben met het in elkaar zetten van het systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Online gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. 600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
You tell me
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk het niet
Ga je overklokken?
Neuh
Wat verwacht je van ons?
Willen jullie naar onderstaand lijstje kijken? Is deze nog up to date genoeg? Kan het goedkoper of beter dan wat er nu staat?
En zou ik dit zelf in elkaar kunnen zetten en installeren middels tutorials of heb ik daar iemand bij nodig die weet wat ie doet?
Maar ik ben wel gebonden aan een klein budget en heb zelf totaal geen pc kennis. Dus ik zou ook hulp nodig hebben met het in elkaar zetten van het systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Online gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. 600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
You tell me
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk het niet
Ga je overklokken?
Neuh
Wat verwacht je van ons?
Willen jullie naar onderstaand lijstje kijken? Is deze nog up to date genoeg? Kan het goedkoper of beter dan wat er nu staat?
En zou ik dit zelf in elkaar kunnen zetten en installeren middels tutorials of heb ik daar iemand bij nodig die weet wat ie doet?
Kasj schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 12:15:
[...]
Volgens mij kwam het ongeveer op het volgende neer:
# Category Product Prijs Subtotaal 1 Processors AMD Ryzen 5 5600 Tray € 123,95 € 123,95 1 Moederborden Gigabyte B550M DS3H (rev. 1.0/1.1/1.2/1.3) € 85,55 € 85,55 1 Videokaarten XFX Speedster SWFT 210 Radeon RX 6600 € 209,- € 209,- 1 Behuizingen Zalman T6 € 34,- € 34,- 1 Processorkoeling Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 € 30,15 € 30,15 1 Geheugen intern G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS € 29,79 € 29,79 1 Voedingen be quiet! System Power 9 500W CM € 60,50 € 60,50 1 Solid state drives Lexar NM710 1TB € 43,90 € 43,90 Totaal € 616,84