Zijn er toevallig ervaringsdeskundigen wat betreft de Gardena 3000/4 Jet? De onze wil geen water meer pompen. In principe heb ik er niets mee gedaan t.o.v. de laatste keer, maar nu klinkt er wel wat gezoem wanneer hij start alleen gaat de pomp zelf niet aan. Er wordt dus ook geen lucht aangezogen.
Ik heb de handleiding er even bijgepakt en een van de problemen zou kunnen zijn dat het loopwiel vast staat? Ik heb vanuit het boekje alleen geen idee waar dat loopwiel zit en hoe ik er bij zou moeten komen?
Andere optie is dat de condensator wel spanning maakt (vandaar het gezoem?) maar dat die toch de motor niet op gang krijgt. Toch? Hoe zou ik onderstaand door kunnen meten om dat vast te kunnen stellen?
:strip_exif()/f/image/cJv3GhIrm9NPqaVcGa986Bzp.jpg?f=fotoalbum_large)
Dank!
Ik heb de handleiding er even bijgepakt en een van de problemen zou kunnen zijn dat het loopwiel vast staat? Ik heb vanuit het boekje alleen geen idee waar dat loopwiel zit en hoe ik er bij zou moeten komen?
Andere optie is dat de condensator wel spanning maakt (vandaar het gezoem?) maar dat die toch de motor niet op gang krijgt. Toch? Hoe zou ik onderstaand door kunnen meten om dat vast te kunnen stellen?
:strip_exif()/f/image/cJv3GhIrm9NPqaVcGa986Bzp.jpg?f=fotoalbum_large)
Dank!