Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Verwijderd
Madden is enorm cool!!!!!! Ik heb hem nu 2 weken. Errug tof.Op dinsdag 11 september 2001 15:10 schreef Tom_Pelzer het volgende:
Wat wordt volgens jullie het beste spel uit de EA Sports 2002 serie. Ik heb alle versies van FIFA al kapot gespeeld, dus daar heb ik geen hoge verwachtingen van.
Persoonlijk denk ik dat NFL Madden 2002 wel errug cool gaat worden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat NHL weer het mooist, best leukst wordt. Is imho ieder jaar zo geweest.
is Madden 2002 al uit dan.
ik dacht dat de release datum ergens in noveber lag
tips voor New York
Tsja, niet helemaal het legale circuit gok ik zo..Op dinsdag 11 september 2001 15:28 schreef Tom_Pelzer het volgende:
is Madden 2002 al uit dan.
Naja, ik heb hem ook gedownload. Als je ervan houdt is het vet, en het ziet er ook zeer gelikt uit. Ik snap alleen geen bal van American Football
tja, ik had het kunnen weten. mijn excuses voor deze onnozele vraag,
Maar ja, downloaden duurt bij mij nu eenmaal langer met een 56k6 modem.
een nadeel van het downloaden is dat je de helft van het spel mist, Muziek, commentaar en filmpjes
een nadeel van het downloaden is dat je de helft van het spel mist, Muziek, commentaar en filmpjes
tips voor New York
Verwijderd
Kheb hem ook al een week of 2 is wel vet...
Maar ja moet ook is zp'n boekje halen vat er niks van..
Maar ja moet ook is zp'n boekje halen vat er niks van..
Niet als je het goed doet: ISO downloaden.Op dinsdag 11 september 2001 15:48 schreef Tom_Pelzer het volgende:
tja, ik had het kunnen weten. mijn excuses voor deze onnozele vraag,
Verwijderd
Het wordt tijd dat de Fifa-serie een goeie hard kick krijgen!!!!!
Kijk nou eens naar de herspeelbaarheid van NHL en NBA????
Daar is het tenminste interessant om meerdere seizoenen te spelen (voor en achteruitgang spelers bijvoorbeeld) en de gezichten van de spelers zijn ook gewoon te herkennen.
Bij Fifa zijn de gezichten dus ronduit zielig te noemen.
Ik heb nooit gehad van: oh, da's David Beckham ofzo.
Terwijl je bij NBA en NHL dat dus wel hebt.
Misschien een puntje voor de volgende Fifa..........
Anders kun je die volgens mij maar beter links laten liggen...........
Kijk nou eens naar de herspeelbaarheid van NHL en NBA????
Daar is het tenminste interessant om meerdere seizoenen te spelen (voor en achteruitgang spelers bijvoorbeeld) en de gezichten van de spelers zijn ook gewoon te herkennen.
Bij Fifa zijn de gezichten dus ronduit zielig te noemen.
Ik heb nooit gehad van: oh, da's David Beckham ofzo.
Terwijl je bij NBA en NHL dat dus wel hebt.
Misschien een puntje voor de volgende Fifa..........
Anders kun je die volgens mij maar beter links laten liggen...........
NHL 2002 rules.. nix is beter als NHL!
NHL = phat 
fifa 2002 vind ik minder
f1 2001 is ook wel gaaf alleen te arcade achtig
fifa 2002 vind ik minder
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Het is elk jaar bijna allemaal hetzelfde als het vorige jaar, ze moeten eens echte vernieuwingen bedenken, dan ga ik er m'n geld pas in steken.
NHL 2002 = Zeer vet
Madden 2002 = '' ''
Fifa 2002 demo = wel verbeterd maar nog niet goed
verder heb ik nog geen 2002 spellen
Madden 2002 = '' ''
Fifa 2002 demo = wel verbeterd maar nog niet goed
verder heb ik nog geen 2002 spellen
Madden rocks 
Fifa2002 demo heb ik ook al langer achter elkaar gespeeld dan 2001 demo.
fifa's nieuwe motion-capture is prima voor zover dat in het demo zichtbaar is, spelers proberen met de lange pass nog steeds teveel de maan te raken, da's zeker een minpunt.
Herkenbaarheid zal me echt worst wezen, het gaat toch om het spel, de speelbaarheid
Fifa is iig minder makkelijk, meer foute passes e.d. slidings zijn in de richting die jij aangeeft, niet meer automatisch richting de bal.
Leuk is dat wanhoop gebaar bij een foutieve passing, zo van ja shit, ik begreep je niet.[en dat gebeurd vaak, trust me]
Madden 2K2 is een juweeltje qua graphics en speelbaarheid maar de gemiddelde Europeer kan [denk ik] fifa 2002 met een gerust hart kopen, ik iig wel
Fifa2002 demo heb ik ook al langer achter elkaar gespeeld dan 2001 demo.
fifa's nieuwe motion-capture is prima voor zover dat in het demo zichtbaar is, spelers proberen met de lange pass nog steeds teveel de maan te raken, da's zeker een minpunt.
Herkenbaarheid zal me echt worst wezen, het gaat toch om het spel, de speelbaarheid
Fifa is iig minder makkelijk, meer foute passes e.d. slidings zijn in de richting die jij aangeeft, niet meer automatisch richting de bal.
Leuk is dat wanhoop gebaar bij een foutieve passing, zo van ja shit, ik begreep je niet.[en dat gebeurd vaak, trust me]
Madden 2K2 is een juweeltje qua graphics en speelbaarheid maar de gemiddelde Europeer kan [denk ik] fifa 2002 met een gerust hart kopen, ik iig wel
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
hoe heb jij dat icoontje gemaakt, ik heb F1 2001 ook en af en toe zijn die filmpjes wel leuk...Op maandag 22 oktober 2001 22:46 schreef bolk het volgende:
NHL = phat
fifa 2002 vind ik minder
Welk programma heb je daarvoor gebruikt?
Madden 2002 is naar mijn weten zowel op PS2 als op PC al lang uit hoor...
anyway, FIFA 2002 lijkt toch echt een hele verbetering, en Madden is altijd stoer
anyway, FIFA 2002 lijkt toch echt een hele verbetering, en Madden is altijd stoer
Verwijderd
Madden is zooo gaaf. Ik vind het er stukke beter uit zien dan NHL maar die is ook wel lachen. Weer eens ouderwets beuken
FIFA spelen komt later deze week wel maar die lijkt me ook wel weer lachen worden.
FIFA spelen komt later deze week wel maar die lijkt me ook wel weer lachen worden.
Ik denk dat FIFA 2002 een hele verbetering zal zijn in vergelijking met eerdere delen. Ze hebben eindelijk geprobeerdt er een beetje diepgang in te brengen. Dus nu maar hopen dat de final versie goed vet wordt
dit is gp3Op dinsdag 23 oktober 2001 13:26 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
hoe heb jij dat icoontje gemaakt, ik heb F1 2001 ook en af en toe zijn die filmpjes wel leuk...
Welk programma heb je daarvoor gebruikt?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
er kan er maar 1 de beste zijnOp dinsdag 23 oktober 2001 21:47 schreef bolk het volgende:
[..]
dit is gp3
Pagina: 1