Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediokas
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-08 15:44
Hi all,

Op 1 of andere manier lukt het mij niet om voor mijn Garmin Venu 3 een activiteit aan te maken. Ik doe veel obstacle runnen en daar is niet standaard een activiteit geschikt voor. Prima. Ik ga in Connect een activiteit aanmaken. Ik wil graag hartslag, GPS, hoogteverschil, calorieën enzo, dat gaat allemaal prima. Maar hij maakt dan een enkele trainingsessie aan, niet een activiteit die ik op mijn horloge kan kiezen en aan kan zetten voor tracking. Ik heb het gevoel dat ik iets enorm obvious mis, vooral ook omdat ik geen oplossing kan vinden. Iemand enig idee hoe ik een activiteit toevoeg, die ik net als hardlopen oid kan selecteren en starten op mijn telefoon met alle tracking die ik wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Heb je het al geprobeerd de activiteit op het horloge zelf aan te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nr.004
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:39
Ik weet niet precies hoe je nu te werk gaat, maar ik vermoed dat je kiest voor "handmatig een activiteit maken". Daarmee geef je - voor zover ik weet - een eenmalige activiteit door.

Om een "eigen" soort activiteit toe te voegen kun je een bestaande activiteit kopiëren en de naam en parameters daarvan aanpassen.

Ga daarvoor op je Venu 3 naar je activiteiten -> edit ->helemaal onderaan naar de groene plus -> helemaal onderaan het kopieer-icoontje -> kies een bij benadering passende activiteit -> tik op de naam om de instellingen en voorkeuren te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediokas
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-08 15:44
nr.004 schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:08:
Ik weet niet precies hoe je nu te werk gaat, maar ik vermoed dat je kiest voor "handmatig een activiteit maken". Daarmee geef je - voor zover ik weet - een eenmalige activiteit door.

Om een "eigen" soort activiteit toe te voegen kun je een bestaande activiteit kopiëren en de naam en parameters daarvan aanpassen.

Ga daarvoor op je Venu 3 naar je activiteiten -> edit ->helemaal onderaan naar de groene plus -> helemaal onderaan het kopieer-icoontje -> kies een bij benadering passende activiteit -> tik op de naam om de instellingen en voorkeuren te wijzigen.
Dit is de oplossing!! Dankjewel. Beetje omslachtig en niet erg intuïtief, maar als je het weet, is dit hoe het werkt. Dankje