Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil ermee gamen, heb de PSVR2, de PCVR adapter gekocht, erachter gekomen dat me CPU niet supported is (heb alleen op gpu gelet en niet CPU requirements. (weet het, domme fout).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het proberen rond de ~1300euro te houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem me MSI Ventus RTX 2070 super mee naar het nieuwe systeem, en de Case CM Storm Stryker
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
AMD ryzen 7 7800X3D, 32GB ram, 1 a 2TB NVME ssd
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig qua Mobo naar ASUS en cpu AMD ryzen 7 7800X3D
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil VR games kunnen spelen, hoeft niet op max settings.
Ga je overklokken?
Ik heb nooit overclocked, hoeft van mij niet zo erg, plug en play met redelijke settings zou fijn zijn.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb sinds 2015 geen pc meer gebouwd, ik heb niks tegen RGB, een tower cooler met RGB erin vind ik eigenlijk best mooi. zit nu met een I5 6600K dus de upgrade zal wel behoorlijk zijn, mijn vraag is om suggesties voor een cooler (air) en of je eventueel fouten ziet die ik over het hoofd zie, en zou ik er in de toekomst bijvoorbeeld een RTX 4080 in de case passen? wat ik heb samengesteld is:
Ik wil ermee gamen, heb de PSVR2, de PCVR adapter gekocht, erachter gekomen dat me CPU niet supported is (heb alleen op gpu gelet en niet CPU requirements. (weet het, domme fout).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het proberen rond de ~1300euro te houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem me MSI Ventus RTX 2070 super mee naar het nieuwe systeem, en de Case CM Storm Stryker
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
AMD ryzen 7 7800X3D, 32GB ram, 1 a 2TB NVME ssd
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig qua Mobo naar ASUS en cpu AMD ryzen 7 7800X3D
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil VR games kunnen spelen, hoeft niet op max settings.
Ga je overklokken?
Ik heb nooit overclocked, hoeft van mij niet zo erg, plug en play met redelijke settings zou fijn zijn.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb sinds 2015 geen pc meer gebouwd, ik heb niks tegen RGB, een tower cooler met RGB erin vind ik eigenlijk best mooi. zit nu met een I5 6600K dus de upgrade zal wel behoorlijk zijn, mijn vraag is om suggesties voor een cooler (air) en of je eventueel fouten ziet die ik over het hoofd zie, en zou ik er in de toekomst bijvoorbeeld een RTX 4080 in de case passen? wat ik heb samengesteld is:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 369,- | € 369,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-E GAMING WIFI | € 306,- | € 306,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Dominator Platinum RGB CMT32GX5M2D6000Z36 | € 179,90 | € 179,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 12 850W | € 165,64 | € 165,64 |
1 | SSD's | Samsung 990 Pro (met heatsink) 2TB (Gamers Pack) | € 179,- | € 179,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.199,54 |
[ Voor 41% gewijzigd door Tiduz op 11-08-2024 10:40 ]
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i