Nvidia 21.81, crashed

Pagina: 1
Acties:

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 18:43
Sinds de 12.xx versies crashen games als Halflife, Counter Strike, Day of Defeat... Allemaal gebasseerd op de HL engine... tevens wil in Win2k tijdens menu animaties de PC ook wel eens vastlopen...

De 21.81 versie on WinXP crashed nog steeds in de bovenstaand genoemde games!!! Na enkele minuten spelen slaat ie gewoon vast... iemand dezelfde problemen? Of een eventuele oplossing...

Ze zijn trouwens ook een stuk trager dan de 12.41 in deze games...

Leadtek GeForce-2 MX400 64MB -> 21.81 loopt vast -> == kut

Verwijderd

Ja ik heb een oplossing >:)
gewoon andere drivers gebruiken :* :Z

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Op dinsdag 11 september 2001 18:24 schreef pentium het volgende:
Ja ik heb een oplossing >:)
gewoon andere drivers gebruiken :* :Z
Nee, dus, ik denk dat je dus een Via KT133A chipset mobo hebt, probeer dan ff je fsb te verlagen van 133 naar 100, dat hielp bij ook, geen een probleem meer :z

• Scare360
  • Laatst online: 20-08 18:43
Een Asus P2b bx440 dus daar kan het niet aan liggen... trouwens niet overgeklokt... tevens videokaart niet overgeklokt...

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Misschien je geheugen-settings wat minder aggressief instellen ?

• PhuSioN
  • Laatst online: 22-08 08:12
bij mij lopen ze bij w9x en win2k ook vast :(
jammer. ben weer terug gegaan naar 12.90 bij w9x en w2k no crashes ;)
had trouwens maar weinig tot geen preformance winst met de nieuwe drivers.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:46
Ik had ook zo'n probleem met een BX bord. AGP rate op 1x zetten met Powerstrip, nVMax oid hielp.

ps: pentium: mooie computer volgens je sig, maar ik zou wel een ander toetsenbord kopen ;)

Verwijderd

ook bij mij 21.81 craches in 3dmark2001, dus weer terug naar 12.90

• Speedlover
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 14:47
Welke Windows versie gebruiken jullie?
of Crasht hij op elke Windows versie?

Heb zelf Windows 98 sec draaien en wilde ook de nieuwe driver proberen na jullie verhalen weet ik het nog niet zo zeker of ik het wel doe.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op dinsdag 11 september 2001 21:29 schreef Speedlover het volgende:
Welke Windows versie gebruiken jullie?
of Crasht hij op elke Windows versie?

Heb zelf Windows 98 sec draaien en wilde ook de nieuwe driver proberen na jullie verhalen weet ik het nog niet zo zeker of ik het wel doe.
ik heb ook win98se :)
hij hangt niet bij mij maar ik ga er wel 200 punten in 3dmark2001 op achteruit :(

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 18:30 schreef ubermaestro het volgende:

[..]

Nee, dus, ik denk dat je dus een Via KT133A chipset mobo hebt, probeer dan ff je fsb te verlagen van 133 naar 100, dat hielp bij ook, geen een probleem meer :z
Ik heb dus dat moederbord, en ik heb al een jaar lang dat UT gewoon steeds "bevriest" alleen met de standaard drivers van me msi geforce 2 mx deed ie het wel altijd, alleen die drivers zijn vaag, nu heb ik het volgende probleem:
ik had Xp er opgezet, maar omdat logitech drivers er nog nie zijn heb ik dual boot gedaan met ME (kon duimknop niet instellen) hij deed het gewoon goed, ik probeerde met deze nieuwste detonators, maar ook nu liep ie weer vast, dus ik denk ga ff wat met die 4in1 kloten, en ik deed voor de verandering AGP vxd troep in normal mode ipv turbo mode, nu startte me comp nog wel op, alleen..zag ik het beeld van wat je krijgt als je net je comp aanzet, maar ik hoorde wel mijn mirc laden etc, dus windows startte wel op, ik zag dus dat geheugen check gedoe met allemaal groene strepen erdoor heen, kreeg dit niet meer weg :|, dus ik weer ME er opnieuw opgezet, maar nu start me UT gewoon niet meer op, (in XP wel??? alleen daar is me muis niet goed), ik krijg de volgende error, (als ik een error krijg, soms hangt ie gewoon helemaal bij het opstarten namelijk)
:
Failed to preallocate initial textures, 4x4 : DDERR_OUTOFMEMORY

Comp: Msi k7t, Tb 800, 640 MB SD ram, Msi Geforce 2 mx

iemand? :|
thnx

Verwijderd

ik heb nergens last van! (Geforce II mx, 143mhz geheugen klok op een kt133 onder win2k)

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

hier draaien 21.81 drivers 100% op een k7t turbo met 150 MHz fsb.... Dus tligt gewoon aan je setup :?

JayGTeam (213177)

Pagina: 1