Klantenservice Marktplaats niveau ?

Pagina: 1
Acties:
  • 519 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joentje222
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 23-08-2024
Ben ik de enige die bijzonder armoedige ervaringen heeft met de klantenservice ?

Men lijkt geen enkele kennis van zaken te hebben.
Op (blijbaar) moeilijke vragen gokt men maar, of praat er gewoon overheen en stelt een andere vraag in plaats van antwoord te geven.
Of, in vele gevallen, ze beindigen simpelweg zonder pardon de chat.
Ook loze beloftes als; '' u krijgt daar binnen 72 uur antwoord op in de mail, wat dan ook niet gebeurd.

Ook via de mail is niet veel beter. Men geeft dan antwoord door gewoon bepaalde regels te kopieren en plakken die totaal niet relevant zijn. Er wordt helemaal niet ingegaan op de vraag.

Het is echt te bizar voor woorden bij zo'n groot bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genosis
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-05 13:14
Eerste lijn zijn vaak geen professoren nee, wat verwacht je dan? Vooral bij een gratis dienst mag het sowieso niets kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Wat heeft niveau te maken met loze beloftes? Ongemotiveerd personeel komt vaak door niet al te beste management.

Maar wat wil je met dit topic bereiken? Iedereen kan wel slechte ervaringen van bedrijf X opnoemen.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:13

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Ik denk wel dat je VMBO te kort doet. Support van MP heeft gewoon geen enkel benul van realiteit.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Zeer jammer dat je het vmbo hierin betrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
welke klantenservice?

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:13

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Hun motto is ook niet voor niets: "we're not satisfied until you're not satisfied".

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Joentje222 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 12:51:
Ben ik de enige die bijzonder armoedige ervaringen heeft met de klantenservice?

Men lijkt geen enkele kennis van zaken te hebben. Op (blijkbaar) moeilijke vragen gokt men maar, of praat er gewoon overheen en stelt een andere vraag in plaats van antwoord te geven.
Of, in vele gevallen, ze beëindigen simpelweg zonder pardon de chat. Ook loze beloftes als; '' u krijgt daar binnen 72 uur antwoord op in de mail, wat dan ook niet gebeurd.

Ook via de mail is niet veel beter. Men geeft dan antwoord door gewoon bepaalde regels te kopiëren en plakken die totaal niet relevant zijn. Er wordt helemaal niet ingegaan op de vraag.

Het is echt te bizar voor woorden bij zo'n groot bedrijf.
Niet lullig bedoeld (;)) maar het ligt ook vaak aan de vraagsteller, hoor. Als je eens ziet met wat voor shit zij te maken krijgen, is het een wonder dat ze überhaupt kunnen antwoorden. En dat ze standaardantwoorden hebben is ook logisch, gezien het volume dat ze te verwerken hebben.

Nee, je doet ze tekort maar ook jouw beeld van VMBO is nogal denigrerend. Ik weet niet wat jouw 'niveau' is?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Het forum is niet bedoeld om te ranten op klantenservices van andere websites.

Om deze reden doe ik dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.