Speaker werkt in het begin niet, na een tijdje wel.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Is_ Y_ Serious?
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 07:07
Beste forumleden,

Ik heb een Aiwa Exos-X8. (Bluetooth speaker)
Deze speaker heeft al enige tijd wat opstart problemen.
Als ik de speaker aanzet na een dag niet gespeeld te hebben is er vaak geen geluid, na een aantal minuten (kan 15 minuten duren) kan de speaker ineens met tussen pauzes geluid gaan maken (de muziek afspelen). Dan is het weer ineens 5 minuten stil, daarna gaat de speaker weer even spelen. Dit hele tafereel kan wel 30 minuten duren waarna de speaker ineens wel goed werken.

Ik dacht eerst dat het aan de omgevingstemperatuur lag maar dat lijkt niet altijd op te gaan. De speaker heeft lang in een wat vochtigere ruimte gestaan en ik vermoed dat de speaker daarom niet optimaal meer werkt.

Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen of heeft iemand een idee wat er niet goed meer werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dit soort warmte / koude effecten duidt meestal op een stukje wat opnieuw door gesoldeerd moet worden. De vraag is of je dat zelf kunt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Is_ Y_ Serious?
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 07:07
The Eagle schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 13:31:
Dit soort warmte / koude effecten duidt meestal op een stukje wat opnieuw door gesoldeerd moet worden. De vraag is of je dat zelf kunt.
Ik kan wel solderen. Moet ik dan opzoek gaan naar een bepaalde verbinding? Kan ik dat zo zien?