Toon posts:

[gameserver.nl] Development Project.

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gameserver.nl moet helemaal van scratch opnieuw gemaakt worden. Ik wil PHPnuke als basis gebruiken. Zijn er mensen die interesse hebben om mij hierbij te helpen?

De hosting heeft o.a. cgi en php support. Ik heb tal van scripts liggen waarmee we aan de slag kunnen.

Zaken die nog ontwikkeld moeten worden:
- script waarmee mensen hun gameserver kunnen aanmelden, vervolgens wordt de gameserver gepingt en geeft deze resultaten over hoeveel mensen er aanwezig zijn in een bepaald spel (zie bijv. software gamespy.com)
- online gaming ladder.
- online gaming competities
- en nog veeeeeel meer

Zelf kan ik geen php of cgi programmeren maar weet ik wel veel hoe je deze scriptjes moet installeren (en ik heb er veel liggen)

Alle hulp en ideeen zijn welkom

Groeten Michel
(andere sites die ook nog ontwikkeld en geintegreerd kunnen worden met gameserver.nl: gamereview.nl, gamefreak.nl, gamehost.nl)

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 15:46
Ik weet niet precies wat je bedoelt met scripts installeren. Je zal ze toch zelf moeten coden/aanpassen.

Ik weet ook niet of dit wel in /14 thuishoort als ik de FAQ zo lees.

Verwijderd

Topicstarter
in welke rubriek dan wel?

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 15:46
Lees dit maar eens en trek zelf je conclusies:
Wat mag wel en wat mag niet?
Vooralsnog hebben wij niet echt regels in P&W. Het enige wat wij niet toestaan zijn RTFM-vraagjes en 'Ik-zoek-dit-script'-vraagjes of het wijzen hierop op kinderlijke wijze.
Zie oa. [/14] UTFS, RTFM en slotje!.
Ook het zoeken naar personeel is niet toegestaan, daarvoor zijn sites als Monsterboard.nl.
Waar men hier ook niet bij wil helpen is het "vragen over dingen waar licenties mee gebroken worden", dit geld dus ook voor opensource (gpl'ed bijv.) software.
Ook voor "geleende" scripts (al dan niet met toestemming, voor zover nodig, van de maker) willen we graag dat je in eerste instantie contact opneemt met de maker van die software.
Over offtopic-gedrag kunnen wij ook simpel zijn: probeer het gewoon gezellig te houden, een keer offtopic praten kan best (heel de dag lullen over variabelen is ook niet echt alles ) maar ga niet met opzet serieuze threads offtopic helpen of kijken hoever je kunt gaan, dat gaat er bij ons niet in.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Nergens, dit valt onder de noemer personeel vragen en is volgens de FAQ niet toegestaan.

http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq&id=3#22

Verder succes trouwens met je site. Je kunt hier wel terecht als je hulp wilt als je zelf een scriptje aan het maken bent, maar niet om anderen voor je te laten werken.

Dit topic is gesloten.