Toon posts:

hacken, lijkt me mooi inkomen, niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zat te denken:
Als je nou beetje goed kunt hacken, is het dan niet zo dat je zo één of andere computer kunt binnen hacken ofzo (bijv. bank, of misschien makkelijker befrijf of gemeente) en daar iets wijzigt dat je geld krijgt ofzo :?

ps. of is die shit allemaal zo goed beveiligd dat dat niet kan :?
ps.2 maar geen elk systeem is toch 100% beveiligd, of wel 99% :?

• Torrac
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08-2025

Torrac

The Barbarian Wolverine

Het probleem is niet het binnenkomen maar het ongezien binnen komen en geen sporen achterlaten.

Als je dus geld naar 1 of ander bankrekening laat storen is dat dus een spoor.

je moet je dus wel heel goed indekken.

En als je gepakt wordt dan ben je dus echt de lul he :)

I believe what I want to Believe

Verwijderd

Hmm |:(

1. Hackers doen niks illegaals , dat zijn de crackers & phreakers.
2. Wat wil je hiermee bereiken ?
3. Als je 10 jaartjes eerder op dit idee was gekomen kon je misschien nog iets beginnen. Maar nu kan je het wel vergeten...

Verwijderd

Volgens mij zit op de belangrijke computers bij de bank geen internet op, lijkt me ook de beste beveileging

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 september 2001 15:03 schreef RastaMan het volgende:
Hmm |:(

1. Hackers doen niks illegaals , dat zijn de crackers & phreakers.
2. Wat wil je hiermee bereiken ?
3. Als je 10 jaartjes eerder op dit idee was gekomen kon je misschien nog iets beginnen. Maar nu kan je het wel vergeten...
Sorry hoor, ik vroeg me gewoon af hoe dat zat. Absoluut geen intentie om er zelf mee aan de slag te gaan ofzo :r

• milouny
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 23:32
Op dinsdag 11 september 2001 15:03 schreef Flappel het volgende:
Volgens mij zit op de belangrijke computers bij de bank geen internet op, lijkt me ook de beste beveileging
nou, ik denk het wel hoor.
Hoe kun jij anders je saldo opvragen? die computers zullen toch met elkaar moeten communiceren he?

AMD 386 DX/DXL 40MHz - 20MB 32-pins edo RAM - 100MB Conner en 160MB Conner Harddisks - OAK Otivga VGA 1MB

• Boomrups
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10-2025
Lijkt me onbegonnen werk....ze hebben tot nu toe namelijk ook al die virusmannekes (Melissa, AnnaKournikova) kunnen achterhalen....dus het risico om gepakt te worden lijkt me vrij groot

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:38

duderuud

Sliden is koel

Iemand zegt dat je er niks mee kan verdienen.

Basisregel van inkomen:

Als je iets kan wat een ander niet kan, dan verdien je geld. Hoe groter het verschil tussen jou en de anderen, hoe meer je verdient.

Dit gaat voor 99,99% op!

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Ik denk dat al die bank systemen als ze al op internet zijn aangesloten echt pot dicht zitten hoor

• IceStorm
  • Laatst online: 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 12 september 2001 19:21 schreef milouny het volgende:
nou, ik denk het wel hoor.
Hoe kun jij anders je saldo opvragen? die computers zullen toch met elkaar moeten communiceren he?
Uhm ja maar reken er maar op dat al die systemen GOED afgeschermt zijn.
En bespaar je de moeite. Ergens vandaan halen is nog te doen, er ongezien mee wegkomen lukt je niet.

Verwijderd

en..als je ff een giro rekeninkje opent...met valse gegevens..je stort het, en je neemt het meteen weer op :9

• IceStorm
  • Laatst online: 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 13 september 2001 17:12 schreef PC_verslaafde het volgende:
en..als je ff een giro rekeninkje opent...met valse gegevens..
Uhm ja dat gaat nogal makkelijk |:(

Verwijderd

Kijk eens rond op 't Inet, en kijk eens wat de definitie van een hacker is want overal maar lukraak inbreken klopt toch echt niet :)

my two cents

Verwijderd

dan kan je volgens mij gewoon beter bij geldnet gaan werken, daar 4 jaar wat vertrouwen opwekken zodat je chauffeur wordt van zo'n geldwagen, auto kapen, collega neerslaan en dan op een boerderij alles overleggen in een andere auto, voila :)

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:45
van werken kan je ook rijk worden.

alleen je moet wel slim nadenken check bill gates maar :)
Pagina: 1