Ik ga mijn eerste GamePC zelf samenbouwen en wil graag zeker weten dat ik niks over het hoofd zie en de beste componenten koop voor het geld dat ik heb. Hopelijk willen jullie ervaring delen om dit goed te doen.
Ik zoek bevestiging of de volgende componenten een complete en goed werkende PC opleveren:
Ik heb al een GeForce 3050 videokaart, beeldscherm, toetsenbord en muis waarbij ik de volgende componenten heb uitgezocht:
-Moederbord: AM4 Micro-ATX moederbord: ASUS TUF GAMING A520M-PLUS WIFI moederbord
-Processor: AMD Ryzen 5 3600 processor
-Behuizing: Aerocool Atomic Lite Mini Tower Zwart Behuizing, incl standaard fans voor en achter
-Voeding: Inter-Tech SL-500 TBO power supply unit 500 W 20+4 pin ATX ATX Zwart PSU / PC voeding
-Hardeschijf: Kingston NV2 250GB M.2 SSD
-Werkgeheugen: G.Skill DDR4 Aegis 1x8GB 3200 Geheugenmodule
Heb ik daarbij nog andere onderdelen nodig, zoals kabels of worden die altijd meegeleverd bij de onderdelen?
Wat is je budget?
Mijn budget is €350, maar met deze onderdelen kom ik op €300 uit. Ik kan dus eventueel nog iets toevoegen of upgraden. Heeft iemand daarvoor nog een goed idee?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur het moet gewoon goed werken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil de PC gebruiken voor games zoals Minecraft en Fortnite.
Ik zoek bevestiging of de volgende componenten een complete en goed werkende PC opleveren:
Ik heb al een GeForce 3050 videokaart, beeldscherm, toetsenbord en muis waarbij ik de volgende componenten heb uitgezocht:
-Moederbord: AM4 Micro-ATX moederbord: ASUS TUF GAMING A520M-PLUS WIFI moederbord
-Processor: AMD Ryzen 5 3600 processor
-Behuizing: Aerocool Atomic Lite Mini Tower Zwart Behuizing, incl standaard fans voor en achter
-Voeding: Inter-Tech SL-500 TBO power supply unit 500 W 20+4 pin ATX ATX Zwart PSU / PC voeding
-Hardeschijf: Kingston NV2 250GB M.2 SSD
-Werkgeheugen: G.Skill DDR4 Aegis 1x8GB 3200 Geheugenmodule
Heb ik daarbij nog andere onderdelen nodig, zoals kabels of worden die altijd meegeleverd bij de onderdelen?
Wat is je budget?
Mijn budget is €350, maar met deze onderdelen kom ik op €300 uit. Ik kan dus eventueel nog iets toevoegen of upgraden. Heeft iemand daarvoor nog een goed idee?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur het moet gewoon goed werken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil de PC gebruiken voor games zoals Minecraft en Fortnite.
[ Voor 2% gewijzigd door Chielo2000 op 09-08-2024 18:17 . Reden: <ul> tag werkt niet voor lijst ]