Douane inklaring VS naar NL PostNL

Pagina: 1
Acties:
  • 664 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programa
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 10-08-2024
Hallo,

Ik heb op dit moment een pakje liggen bij de inklaring afdeling bij post NL.
Het pakje komt vanuit de VS, hoeveel dagen duurt de inklaring bij postnl gemiddled van pakketen die uit de VS komen ?

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 217290

tussen 3 en 90 dagen... is niks zinnigs over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jqmons
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02-05 10:24
Inderdaad, niets zinnigs over te zeggen. Naar mijn ervaring inderdaad gemiddeld 2 maanden. Eenmaal ingeklaard moet je ook nog wachten tot het vanuit Schiedam dan daadwerkelijk wordt uitgeleverd. Het komt uiteindelijk altijd wel, maar je moet héél veel geduld hebben. PostNL heeft weinig belangstelling hier vaart mee te maken met de douane is mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb dit onlangs nog meegemaakt en na een week heb ik de verkoper benaderd. Deze kon mij een link delen waarop ik de inklaringskosten moest voldoen.
Had hierover zelf niets ontvangen en de verkoper was blijkbaar niet snugger genoeg om mij hiervan te informeren.
Duurde al met al een weekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De inklaring zelf kan afgerond worden na 4 dagen als je op de dag van het betaalverzoek meteen betaalt. Maar daarna heb je nul garantie dat PostNL überhaupt het pakketje vanuit Schiedam goed weten te sorteren zodat een pakketbezorger het langs kan brengen.

Tenminste dat is mijn ervaring nu. Maand geleden inklaringskosten betaald, binnen 4 dagen vrijgegeven door PostNL maar sindsdien spoorloos.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ohGnohC1gBRMOm8caRu7EDwP34=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qOi6dlA7lx2QyB5nk6xpw7HE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik mis hier de eigen inzet. Dit is meer een vraag die de klantenservice van PostNL je beter kan beantwoorden.

Om deze reden doe ik dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.