Branch ontslaat team achter Android-launcher Nova

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramVroy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-08 12:47
nieuws: Branch ontslaat team achter Android-launcher Nova, alleen de oprichte... @LFranxWind

We zeggen zo vaak tegen mensen dat ze niet alleen de titels van nieuwsartikels mogen lezen, want dat die een vertekend beeld geven. Ook hier is dat waar. In de titel staat een onjuistheid die in de introductie al onmiddellijk wordt verbeterd. Niet "alleen de oprichter" blijft, maar ook nog een andere medewerker. De titel is dus factueel onjuist. Ik zou het nog geen clickbait noemen, but it's a slippery slope eens je met kleine onjuistheden begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFranxWind
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 07-09 11:20

LFranxWind

Redacteur
Goedemiddag, je hebt ergens een punt. In de kop passen er echter maar 80 tekens, dus ik had ervoor gekozen om het in ieder geval in de lead te benoemen. Geen perfecte oplossing, maar het is tenminste iets

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Is dan iets als 'Branch ontslaat deel van team achter Android-launcher Nova' niet gewoon een correctere titel die wél past?
Ik snap dat 'oprichter blijft' goed is voor de CTR en dat je 'Branch', 'Android' en 'Nova' moet noemen voor de SEO, maar lijkt mij dat 'oprichter' nou niet een heel kritieke term is voor de titel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LFranxWind
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 07-09 11:20

LFranxWind

Redacteur
Na wat sleutelen is het me gelukt om er nog iets van te maken. Het is in ieder geval aangepast