Ik heb een 233 zitten op een dell moederboord en heb nog een 350 liggen, kan ik deze gewoon vervangen zonder alles te verliezen, Gewwon pc uit ander processor er op en aan?
Thanks
LAterz
Thanks
LAterz
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Het zou kunnen dat je aan de fysieke limitaties van je mobo zit.., en dan kun je alleen nog hopen dat er een nieuwere/betere bios uit is dan je huidige...Op donderdag 13 september 2001 12:15 schreef Asprine het volgende:
Damn,
Als ik die 350 Mhz er in doe blijft hij op 233 staan in mn bios. Kan er iet bij.
Hij start wel op maar hangt na een tijdje.
Als ik een check doe met Mycpu ofzo zegt hij ook dat hij runt op 233 Mhz.
Waarom ziet hij hem niet als een 350?????!!!
Dan staat de CPU speed waarschijnlijk met jumpers ingesteld. En dan moet je dus een boekje hebben om te kijken of die 350 erop kan.Op donderdag 13 september 2001 12:15 schreef Asprine het volgende:
Damn,
Als ik die 350 Mhz er in doe blijft hij op 233 staan in mn bios. Kan er iet bij.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
Kan aan de bios liggen... Als die bios geen ondersteuning heeft voor processors sneller als 233Mhz dan zal hij snellere modellen ook niet herkennen en zal hij gewoon zeggen dat het een 233Mhz is. De processor kan echter nog wel goed werken! Benchmark dus bijvoorbeeld eens met de CPU test van Sisoft Sandra of de CPUmark van ZDnet. Hiermee moet het verschil tussen een processor die op 233 of op 350Mhz werkt makkelijk te zien zijn.Op donderdag 13 september 2001 12:15 schreef Asprine het volgende:
Damn,
1+1+1 = 1
Verwijderd
Verwijderd
Ik zat al op de edit te wachten.Op donderdag 13 september 2001 12:42 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
multiplier van 5,3....right...
Verwijderd
nee niet op 4.5 want die CPU is gelocked op 3.5, dat is nu toch wel duidelijk????Op donderdag 13 september 2001 12:48 schreef gve het volgende:
Intel LX (waarschijnlijk) : Je kan alleen je 233 draaien misschien op 4,5x66=300Mhz.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
NEE!Op donderdag 13 september 2001 12:53 schreef limoentje het volgende:
[..]
nee niet op 4.5 want die CPU is gelocked op 3.5, dat is nu toch wel duidelijk????
Verwijderd
uhhh sorry... Die oude pentiums zijn niet echt mijn terrein.Op donderdag 13 september 2001 12:45 schreef obsidian het volgende:
[..]
Ik zat al op de edit te wachten.Ik wist wel dat je het zou zien.....