Ik heb het bange vermoeden dat mijn gazon ten prooi is gevallen aan de emelten. Ik heb diverse plukken uit mijn gazon getrokken hetgeen wel erg makkelijk ging. Het lag er eigenlijk bijna los op en het was ook een ander soort gras leek wel. Geen straatgras (dat zeker niet) maar het ging meer naar het mos toe.
Maar goed ....... nu moet ik ze gaan bestrijden en wat voor middel kan ik daar het beste voor gebruiken. Ik lees van alles over aaltjes dus dat zal het wel gaan worden. Maar kan ik die "gewoon"bij b.v. de boerenbond kopen of kun je ze beter ergens vers halen?
En is het een idee om dit in het voorjaar weer te doen ook al heb je geen last op dat moment van emelten?
Bedankt voor jullie hulp.
Maar goed ....... nu moet ik ze gaan bestrijden en wat voor middel kan ik daar het beste voor gebruiken. Ik lees van alles over aaltjes dus dat zal het wel gaan worden. Maar kan ik die "gewoon"bij b.v. de boerenbond kopen of kun je ze beter ergens vers halen?
En is het een idee om dit in het voorjaar weer te doen ook al heb je geen last op dat moment van emelten?
Bedankt voor jullie hulp.