Ik ben een man van 76+ dat amper verstand heeft van deze technologie. Ik vind het ook allemaal moeilijk te begrijpen maar helaas word ik er wel steeds meer afhankelijk van. Dus heb wat geduld met me.
Er staan wat prive/persoonsgevoelige gegevens op je afbeelding. Je moet dat even blurren of de afbeelding weg halen.mtsberk schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:11:
ik heb een brother hl-2250DN printer dat ineens halve a4tjes uitprint
(zie foto)
Ik snap niet goed wat hier aan de hand is.
Er zit ook pas een nieuwe toner in...
iemand een idee?
[Afbeelding]
Stap 1:
Haal je privegegevens, of nog erger, je klantgegevens, hier van het forum af.
Stap 2 is de print drum & toner nakijken/schoonmaken.
Haal je privegegevens, of nog erger, je klantgegevens, hier van het forum af.
Stap 2 is de print drum & toner nakijken/schoonmaken.
Grappig dat er al A5 op staat. 
Het zal wel met de pagina-instellingen te maken hebben. Check even of deze niet op A5 staat of dat de marges megagroot staan. Anders kan het media type (papiersoort) in de printer wellicht verkeerd staan. Check dat even in de software en/of webinterface van de printer.
Je kunt natuurlijk ook een factory reset doen om even volledig opnieuw te beginnen.
Het zal wel met de pagina-instellingen te maken hebben. Check even of deze niet op A5 staat of dat de marges megagroot staan. Anders kan het media type (papiersoort) in de printer wellicht verkeerd staan. Check dat even in de software en/of webinterface van de printer.
Je kunt natuurlijk ook een factory reset doen om even volledig opnieuw te beginnen.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
ik zie nergens dat pagina instellingen verkeerd staan.Room42 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:18:
Grappig dat er al A5 op staat.
"media size" staat op a4 geselecteerd.
ik heb daar overigens ook nooit iets aan veranderd.
De factory reset van de printer heeft niks geholpen.
[ Voor 3% gewijzigd door mtsberk op 10-08-2024 11:51 ]
Ik ben een man van 76+ dat amper verstand heeft van deze technologie. Ik vind het ook allemaal moeilijk te begrijpen maar helaas word ik er wel steeds meer afhankelijk van. Dus heb wat geduld met me.
Niet toevallig letterbox als printinstelling geactiveerd. Dan krijg je 2 verkleinde a4 pagina’s op een a4-tje.
Installeer de Brother driver, niet via windows.
https://www.reddit.com/r/..._printing_on_half_a_page/
https://www.reddit.com/r/..._printing_on_half_a_page/
Probeer eens een testpagina vanuit de printer zelf:
Dan kun je controleren of het in de printer zelf zit of in de aansturing vanuit de PCUsing control panel button:
Turn off the printer.
Make sure that the front cover is closed and the power cord is plugged in.
Hold down the Go button as you turn on the power switch.
Keep the Go button pressed down until the Toner, Drum and Error LEDs light up.
Release the Go button. Make sure that the Toner, Drum and Error LEDs are off.
Press the Go button again. The printer will print a Test page.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Pagina: 1