Windows Insider programma niet bereikbaar?!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Heb mij een tijdje geleden aangemeld voor het insider programma voor Windows 11. Dat ging altijd goed en kreeg regelmatig de updates. Echter nu krijg ik de melding dat het insider programma niet bereikt kan worden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cjgJb9skTgkHKwvrUxVIHVGa4T0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SyMyMfr63PeaFGuXu2WNO7Vq.png?f=fotoalbum_large

Het doorlopen en doorzoeken van communitys . fora etc geeft mij geen uitsluitsel of het down is. Zie ook nu geen mogelijkheden om er uit te stappen of te veranderen i.e naar Canary of Beta. Dus even hier de vraag of anderen dat ook ervaren

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:58

nelizmastr

Goed wies kapot

Niets veranderd op je PC of in je netwerk toevallig? Bijv. adblockers, firewallinstellingen etc.?
Gebruik je een eigen router/firewall of apparatuur van je provider?

Als het systeem daadwerkelijk down zou zijn dan zou dat wel bekend zijn normaal gesproken :)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
nelizmastr schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 21:48:
Niets veranderd op je PC of in je netwerk toevallig? Bijv. adblockers, firewallinstellingen etc.?
Gebruik je een eigen router/firewall of apparatuur van je provider?

Als het systeem daadwerkelijk down zou zijn dan zou dat wel bekend zijn normaal gesproken :)
Lijkt mij ook dat het dan bekend zou zijn. In mijn config is er niet zoveel verander kwa settings. Heb wel nog wat zitten tweaken, maar kan mij niet voorstellen dat daar een hik in zit....

Krijg wel de updates binnen voor dat insiderprogramma. Kan echter niet switchen naar Canary, Beta of preview...Kan mij wel afmelden...

Maar goed ik kan er wel mee leven.. ;)