Ik heb al gezocht in de search, maar daar schijnt het probleem ook nog niet opgelost te zijn.
Ik heb nl. het volgende probleem.
Als ik de keyserver van dsmarty via poort 80 wil benaderen krijg ik de volgende melding in m'n client.
Als ik post op bv een nieuwsgroep dan is mijn IP anders dan mijn in IE ingevulde proxy. Welk IP moet ik invullen als proxy? En welke poort? Als ik de IP nummer neem die ik zie als ik ergens post als proxyserver krijg ik de bovenstaande melding. M'n username en ww heb ik correct ingevuld. Ook heb ik al een keer als username dit gebruikt. Domain\username. Dit werkt ook niet.
Kan ik niet fetchen/flushen achter een MS-Proxy?
Als ik ook het IP tracert die ik zie als ik op een nieuwsgroep iets post kom ik wel langs een aantal andere servers. Kan dit uberhaupt wel gaan werken?
Hieronder post ik m'n .ini file. Ms kan iemand helpen? Alvast bedankt iig.
Ik heb nl. het volgende probleem.
Als ik de keyserver van dsmarty via poort 80 wil benaderen krijg ik de volgende melding in m'n client.
code:
1
2
3
| [Sep 11 12:33:01 UTC] HTTP error: '407 Proxy Authentication Required ( The ... [Sep 11 12:33:01 UTC] NetUpdate::Connect handshake failed. (0.168) [Sep 11 12:33:01 UTC] Connection closed. |
Als ik post op bv een nieuwsgroep dan is mijn IP anders dan mijn in IE ingevulde proxy. Welk IP moet ik invullen als proxy? En welke poort? Als ik de IP nummer neem die ik zie als ik ergens post als proxyserver krijg ik de bovenstaande melding. M'n username en ww heb ik correct ingevuld. Ook heb ik al een keer als username dit gebruikt. Domain\username. Dit werkt ook niet.
Kan ik niet fetchen/flushen achter een MS-Proxy?
Als ik ook het IP tracert die ik zie als ik op een nieuwsgroep iets post kom ik wel langs een aantal andere servers. Kan dit uberhaupt wel gaan werken?
Hieronder post ik m'n .ini file. Ms kan iemand helpen? Alvast bedankt iig.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| [parameters] id=xxxxxxx@hotmail.com [misc] project-priority=RC5,OGR=0,CSC=0,DES=0 [display] progress-indicator=auto-sense [rc5] fetch-workunit-threshold=2000 preferred-blocksize=28 [networking] nofallback=true encoding=uue firewall-type=http firewall-host=xxx.xxx.xxx.xxx:8080 firewall-auth=UlNTXERSTzpicmFzY28= autofindkeyserver=no keyserver=proxy80.dsmarty.com:80 |