In een nieuwe woning bezig met het ophangen van gordijnrails. Eerste kamer ging vlekkeloos. De tweede kamer iets minder. Vanaf links begonnen met boren om de 50CM. Op de andere helft kwam ik tegen staal aan. Mijn boorhamer en boortje vonden het niet zo leuk, dus ik probeerde een andere plek en helaas hetzelfde verhaal. Na 3 gaten kwam ik tot de conclusie dat het geen zin heeft om verder te proberen. Vandaag besloten om de gaten dicht te maken met allesvuller en het spack effect weer te 'creeren'. Daarnaast de vraag gesteld aan de aannemer wat het zou kunnen zijn, omdat ik nu geen rails kan monteren. De leidingzoeker gaat overal af bij het plafond en ik ben dus volledig afhankelijk van de tekeningen en/of advies.
Nu vroeg ik me af of het niet belangrijk is om het metaal eerst weer te behandelen. Ik lees overal dat het gewoon een kwestie is van de gaten vullen met allesvuller. Wat is jullie ervaring?
Nu vroeg ik me af of het niet belangrijk is om het metaal eerst weer te behandelen. Ik lees overal dat het gewoon een kwestie is van de gaten vullen met allesvuller. Wat is jullie ervaring?