Ik wil graag advies voor de aanschaf van een nieuwe gaming desktop, die nog een aantal jaar meegaat.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een gebalanceerd systeem waarmee ik moeiteloos op 1440p en 144Hz kan gamen. De games die ik nu speel zijn onder andere New World, RDR2, Cyberpunk2077, The Witcher 3, Valheim. Videobewerken of streamen van games doe ik niet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij 1500 euro een mooi streven, maar minder is altijd mooi. Zolang 1400p/144Hz met de huidige games maar haalbaar is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn videokaart wil ik graag naar mijn nieuwe systeem meenemen: MSI GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO
De onderstaande componenten en randapparatuur eventueel meenemen, maar indien niet mogelijk/beter vervangen ook prima:
Behuizing: Zalman MS800 Plus
Toetsenbord: Corsair K55
Muis: Cooler Master MM720
SSD: Samsung 870 EVO 2,5 inch 1T
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, moederbord, processorkoeling, geheugen, voeding, monitor, extra SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet al te luidruchtig systeem, maar verder geen specifieke eisen.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Een systeem dat nog een aantal jaar meegaat.
Hieronder mijn samengestelde lijst:
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een gebalanceerd systeem waarmee ik moeiteloos op 1440p en 144Hz kan gamen. De games die ik nu speel zijn onder andere New World, RDR2, Cyberpunk2077, The Witcher 3, Valheim. Videobewerken of streamen van games doe ik niet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij 1500 euro een mooi streven, maar minder is altijd mooi. Zolang 1400p/144Hz met de huidige games maar haalbaar is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn videokaart wil ik graag naar mijn nieuwe systeem meenemen: MSI GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO
De onderstaande componenten en randapparatuur eventueel meenemen, maar indien niet mogelijk/beter vervangen ook prima:
Behuizing: Zalman MS800 Plus
Toetsenbord: Corsair K55
Muis: Cooler Master MM720
SSD: Samsung 870 EVO 2,5 inch 1T
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, moederbord, processorkoeling, geheugen, voeding, monitor, extra SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet al te luidruchtig systeem, maar verder geen specifieke eisen.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Een systeem dat nog een aantal jaar meegaat.
Hieronder mijn samengestelde lijst:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 366,- | € 366,- |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 179,- | € 179,- |
1 | Monitors | Samsung ViewFinity S80A 27" (27A800UJU) Zwart | € 370,- | € 370,- |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 6 | € 49,90 | € 49,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 111,99 | € 111,99 |
1 | Voedingen | Cooler Master GX III Gold 850W | € 130,65 | € 130,65 |
1 | SSD's | Samsung 990 Pro (met heatsink) 4TB (Gamers Pack) | € 282,90 | € 282,90 |
Totaal | € 1.490,44 |
Alvast bedankt!