Mijn ouders hebben een camper met een smart tv. Dit is 33n versie van Android (geen Android tv) maar te oud / Alkan niet updaten / mag geen Netflix meer. Nou je zou zeggen: koop een Android TV kastje (heb zelf thuis Nokia streaming box). Echter ze staan nog wel regelmatig op plekken met 0 bereik. Of dit nou Noorwegen, Spanje of Schotland is, ze weten ze altijd te vinden
Eén echt firdt word problem natuurlijk. Om dat deze tv Android is kan je keurig in de Netflix app een film / serie offline downloaden voor dit soort momenten. Super handig. Echter met Android TV kan dit niet.
Ik heb altijd het idee dat bij de nep Android "tv" altijd kans is op (Chinese) spyware (LTT heeft dit onderwerp ook een keer aangesneden) en dat je met de zelfde update / compabiliteit problemen zit.
Zijn er tegenwoordig (nog) kastjes te koop waar dit kan. Of toch een normaal Android TV ding en dan de reguliere app sideloaden? (wel lastiger te updaten dan).
Ik heb altijd het idee dat bij de nep Android "tv" altijd kans is op (Chinese) spyware (LTT heeft dit onderwerp ook een keer aangesneden) en dat je met de zelfde update / compabiliteit problemen zit.
Zijn er tegenwoordig (nog) kastjes te koop waar dit kan. Of toch een normaal Android TV ding en dan de reguliere app sideloaden? (wel lastiger te updaten dan).
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)