Cookies DataWrapper niet instelbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-10 16:57

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Topicstarter
Ik kan DataWrapper niet vinden in de cookie-popup.

Tweakers gebruikt DataWrapper om grafiekjes toe te voegen aan artikelen.
Zoals bijvoorbeeld in review: Dit zijn de winnaars van de Tweakers Awards 23/24

Om die plaatjes te kunnen zien moet je cookies van DataWrapper accepteren. Daarvoor is er een "Cookievoorkeuren wijzigen" scherm (dat ik helaas niet kan linken) maar DataWrapper zie ik nergens staan. Dat lijkt me niet de bedoeling.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Apart, ik heb 'alles geweigerd' maar ik krijg gewoon grafiekjes te zien.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Als het goed is is er voor datawrapper-grafieken geen consent nodig, en ik zie ook gewoon de grafieken zonder consent te geven. Kan je misschien een screenshot plaatsen van wat jij te zien krijgt?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-10 21:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Toen ik de pagina opende, zag ik wel even de cookie melding zoals dat bij o.a. YT embeds wordt getoond als je Social Media weigert. Maar kort erna werden bij mij de grafieken ook gewoon geladen.

Ik zou dan denken dat de verbinding naar DataWrapper niet gemaakt kan worden en daardoor de cookiemelding blijft staan.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik zal morgen eens kijken; klinkt alsof hij dan toch wacht tot de cookietoestemming op de pagina is ingeladen (en wellicht geblokkeerd wordt?), terwijl dat ook niet nodig is.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Topicstarter
crisp schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 20:00:
Als het goed is is er voor datawrapper-grafieken geen consent nodig, en ik zie ook gewoon de grafieken zonder consent te geven. Kan je misschien een screenshot plaatsen van wat jij te zien krijgt?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cSUjv1kiKGpMmXefabC_y0BZBvk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2KSBOTV4Xz6KYPzfW7YUtOUF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Topicstarter
Ik geloof dat ik het heb opgelost. Ik zag dat ik een cookie van datawrapper had. Dat heb ik weggegooid en nu verschijnen de grafieken wel. Ik heb helaas niet gekeken wat er in dat cookie zat. Misschien is dat een restant van vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 20:41:
Ik geloof dat ik het heb opgelost. Ik zag dat ik een cookie van datawrapper had. Dat heb ik weggegooid en nu verschijnen de grafieken wel. Ik heb helaas niet gekeken wat er in dat cookie zat. Misschien is dat een restant van vroeger.
Dat is apart, ik kan technisch niet bedenken wat dat uit zou maken. Maar ik kijk er morgen nog even naar :)

Intentionally left blank

Pagina: 1