Mag ik al vragen waar je voor bent gegaan, of heb je de genderreveal voor een andere datum gepland?Rogar schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:10:
Lekker bezig weer allemaal. Ondanks dat ik nog niet kan rijden, blijf ik het topic wel lekker volgen.
Inmiddels staat het frame en kan ik hopelijk deze week de seatslider en stoel monteren. Dan nog de base en pedalen erop zetten en alles afstellen.
Ohja en de 32" monitor op de beugel rammen en hopen dat 'ie netjes tussen stuur en base in komt te hangen zonder aanpassingen. Ik lig er nog wel een week uit als ik bedenk wat ik nog moet doen in de schamele vrije uurtjes.
Hahaha, hij is wel met een blauwe streep. Het is de Treq Formula SRP geworden.ronaldhssc schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:19:
[...]
Mag ik al vragen waar je voor bent gegaan, of heb je de genderreveal voor een andere datum gepland?
Leuk Zandvoort! Afgelopen zomer meegedaan met de 8 uurs race van Cycling Zandvoort. Eerste tijd 1:12.140, niks bijzonders.M.b.t.het hangen/stotteren/bevriezen uit mijn vorige post, volgens deze post zou het aan patch 1.14 kunnen liggen.
/f/image/GgP9xJWLxHHLE8hSqRseeP6f.png?f=fotoalbum_large)
Ik weet t wel, ik moet op z'n minst een nieuwe wheelbase kopen. Wilde vanavond alvast een tijd neerzetten, maar mijn fijne Fanatec wilde niet meer aan. Ik kan zoals het er nu naar uitziet ook mijn P3 in het kampioenschap niet verdedigen.MarcelF1 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 20:27:
Ik ben vandaag ook maar gelijk even aan de slag gegaan, 1.08.759. Zit nog wel wat meer, even kijken of ik nog ergens tijd heb.
Wat moeten we na deze week gaan doen met onze tijd?
[Afbeelding]
Ooh dat is zuur zeg! Geen garantie meer?BrumCel schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 22:32:
[...]
Ik weet t wel, ik moet op z'n minst een nieuwe wheelbase kopen. Wilde vanavond alvast een tijd neerzetten, maar mijn fijne Fanatec wilde niet meer aan. Ik kan zoals het er nu naar uitziet ook mijn P3 in het kampioenschap niet verdedigen.
Hopelijk komt er een leuke aanbieding aankomende week.
Goedemorgen @Andries155, mijn tijd voor nu 1:09,720
Kan nog wel wat sneller, maar het spel lijkt weer last te hebben van het niet registreren van schakelen.. 2x in een snellere ronde niet keer kunnen schakelen op het rechte stuk..
Kan nog wel wat sneller, maar het spel lijkt weer last te hebben van het niet registreren van schakelen.. 2x in een snellere ronde niet keer kunnen schakelen op het rechte stuk..
/f/image/WxLZPgSA3aRfHdoiIo2LpWUo.png?f=fotoalbum_large)
Tussenstand Zandvoort tot Maandag 25 november 23:59:
'' Overzicht gemaakt door @ronaldhssc
''
Plaats | Naam | Tijd | Nr 1 | Interval | S/C |
1 | MarcelF1 | 01:08,759 | - | - | S |
2 | ritsjert | 01:09,291 | + 0,532 | + 0,532 | S |
3 | ronaldhssc | 01:09,720 | + 0,961 | + 0,429 | S |
4 | Andries155 | 01:10,610 | + 1,851 | + 0,890 | S |
5 | EL-Nino-1980 | 01:10,686 | + 1,927 | + 0,076 | S |
6 | Edwinlzv | 01:10,997 | + 2,238 | + 0,311 | S |
7 | PluueeR | 01:12,140 | + 3,381 | + 1,143 | C |
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
F1 2024 momenteel gratis te proberen op steam. Ik zal dit weekend ook eens een tijd proberen te zetten.
Ligt het aan mij of is Zandvoort eigenlijk niet zo'n leuk circuit om te rijden dit jaar? T2/Gerlach voelt echt als een complete loterij met aanremmen richting T3/Hugenholtz waarbij de auto compleet willekeurig lijkt te reageren. Ook de laatste kombocht is maar een raar ding met hoe je motor klinkt.
Wellicht dat het de Esports afstelling van de auto is op dit circuit, maar bijvoorbeeld op Monza had ik zoveel meer vertrouwen in de auto dan dat ik hier heb. Dat gebrek aan vertrouwen maakt het ook direct een stuk minder leuk om te rijden vind ik
Wellicht dat het de Esports afstelling van de auto is op dit circuit, maar bijvoorbeeld op Monza had ik zoveel meer vertrouwen in de auto dan dat ik hier heb. Dat gebrek aan vertrouwen maakt het ook direct een stuk minder leuk om te rijden vind ik
Ja aanremmen voelt inconsistent aan hier, op sommige plekker is het heel glad en sommige plekken te veel grip.. Maar de kombocht het rechte stuk op, vind het spel niet leuk. Het lijkt er ook op dat ik op deze plek vaak niet kan schakelen..kiiv3H schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:58:
Ligt het aan mij of is Zandvoort eigenlijk niet zo'n leuk circuit om te rijden dit jaar? T2/Gerlach voelt echt als een complete loterij met aanremmen richting T3/Hugenholtz waarbij de auto compleet willekeurig lijkt te reageren. Ook de laatste kombocht is maar een raar ding met hoe je motor klinkt.
Hier ook dezelfde ervaring, alle problemen met de physics komen hier duidelijk naar voren, volgens mij dan.
Je kunt niet in zo’n lekkere flow komen en je tijd iedere keer wat verbeteren. Al moet ik zeggen dat mijn rugpijn, na een val van de trap afgelopen zaterdag, ook niet meehelpt
.
Je kunt niet in zo’n lekkere flow komen en je tijd iedere keer wat verbeteren. Al moet ik zeggen dat mijn rugpijn, na een val van de trap afgelopen zaterdag, ook niet meehelpt
Ai...sterkte!MarcelF1 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:48:
Hier ook dezelfde ervaring, alle problemen met de physics komen hier duidelijk naar voren, volgens mij dan.
Je kunt niet in zo’n lekkere flow komen en je tijd iedere keer wat verbeteren. Al moet ik zeggen dat mijn rugpijn, na een val van de trap afgelopen zaterdag, ook niet meehelpt.
Vooral die laatste bocht is lekker doorheen stuiteren inderdaad...
Helemaal eens met wat hierboven gezegd wordt. T2 is blij dat ik glij/loterij en de laatste bocht eigenlijk ook, zeker met een controller. Bij het uitkomen van de bocht raak je dikwijls de achterkant kwijt of je raakt de muur aan de linkerkant.
Nu is het wel zo dat ik weinig aandacht geef aan de set up, ik pak eigenlijk gewoon een setup van 1 van de snelste op een baan. Wellicht dat ik voor het gebruik met een controller iets moet aanpassen, al weet ik niet wat.
Wel mijn tijd wat aangescherpt naar 1:11.567:
Nu is het wel zo dat ik weinig aandacht geef aan de set up, ik pak eigenlijk gewoon een setup van 1 van de snelste op een baan. Wellicht dat ik voor het gebruik met een controller iets moet aanpassen, al weet ik niet wat.
Wel mijn tijd wat aangescherpt naar 1:11.567:
/f/image/kOVs4tHAJhM82c6D9R7lA8rz.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 15% gewijzigd door PluueeR op 23-11-2024 12:01 ]
Tussenstand Zandvoort tot Maandag 25 november 23:59:
''
1 | kiiv3H | 01:08,611 | - | - | S |
2 | MarcelF1 | 01:08,759 | + 0,148 | + 0,148 | S |
3 | ritsjert | 01:09,291 | + 0,680 | + 0,532 | S |
4 | ronaldhssc | 01:09,720 | + 1,109 | + 0,429 | S |
5 | jadouber | 01:09,956 | + 1,345 | + 0,236 | S |
6 | ZuidJ | 01:10,082 | + 1,471 | + 0,126 | S |
7 | EL-Nino-1980 | 01:10,520 | + 1,909 | + 0,438 | S |
8 | Andries155 | 01:10,610 | + 1,999 | + 0,090 | S |
9 | Edwinlzv | 01:10,997 | + 2,386 | + 0,387 | S |
10 | PluueeR | 01:11,567 | + 2,956 | + 0,570 | C |
11 | tsjarlie | 01:12,961 | + 4,350 | + 1,394 | ? |
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Is het mogelijk een tijd te delen terwijl ik er niet tussen sta? Ik kom nu pas achter het bestaan van dit topic
Uiteraard... Iedereen is welkomRowan662 schreef op maandag 25 november 2024 @ 12:07:
Is het mogelijk een tijd te delen terwijl ik er niet tussen sta? Ik kom nu pas achter het bestaan van dit topic
Dan zal ik vanvond ook een tijd posten!
Tweedehands via MP gekocht....dus lastig denk. Ben er wel achter dat het echt de base is. Adapter geeft netjes 24v spanning en dat komt ook de base binnen.MarcelF1 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 22:58:
[...]
Ooh dat is zuur zeg! Geen garantie meer?
Hopelijk komt er een leuke aanbieding aankomende week.
Ik zag wel dat de dd pro 8nm deze week wel in de aanbieding komt. Ik twijfel nog een beetje, als je alles bij elkaar moet kopen zit er ongeveer 350 verschil tussen de dd pro en dd+. Veel geld natuurlijk, maar dat is het sowieso al. De 15nm lijkt mij wat veel, maar overall zal het apparaat vooral meer feeling geven, twijfels dus nog haha.BrumCel schreef op maandag 25 november 2024 @ 12:50:
[...]
Tweedehands via MP gekocht....dus lastig denk. Ben er wel achter dat het echt de base is. Adapter geeft netjes 24v spanning en dat komt ook de base binnen.
Je hebt een screenshot van Monza erbij geplaatst
Screenshot aangepast. Thnx!MarcelF1 schreef op maandag 25 november 2024 @ 14:11:
[...]
Ik zag wel dat de dd pro 8nm deze week wel in de aanbieding komt. Ik twijfel nog een beetje, als je alles bij elkaar moet kopen zit er ongeveer 350 verschil tussen de dd pro en dd+. Veel geld natuurlijk, maar dat is het sowieso al. De 15nm lijkt mij wat veel, maar overall zal het apparaat vooral meer feeling geven, twijfels dus nog haha.
Je hebt een screenshot van Monza erbij geplaatst. Wel een knappe tijd hoor, toen ik vorige week echt even niks kon heb ik ook de controller er even bij gepakt, maar ik stond meer achterstevoren dan dat ik een bocht kon maken. Extra respect voor de mensen die zo snel zijn met een controller!
Wel met alle hulp aan, anders is het gewoon niet te doen. En idd respect voor de controller rijders!
Ik vind een dd pro met korting al teveel geld voor wat ik er mee rij....maarja op een PS5 heb je niet veel keus qua Fanatec base. En laat ik wheel en pedalen toch al hebben.
Ja dat heb je als je al in zo'n ecosysteem zit. Op mp staan er ook nog wel wat te koop volgens mij, al vragen ze daar ook nog vrij veel.BrumCel schreef op maandag 25 november 2024 @ 14:49:
[...]
Screenshot aangepast. Thnx!
Wel met alle hulp aan, anders is het gewoon niet te doen. En idd respect voor de controller rijders!
Ik vind een dd pro met korting al teveel geld voor wat ik er mee rij....maarja op een PS5 heb je niet veel keus qua Fanatec base. En laat ik wheel en pedalen toch al hebben.
Toch zie ik vaak defecten voorbijkomen, ook op reddit. Is dat echt een probleem bij Fanatec?
Stiekem dacht ik dat jouw tijd haalbaar was deze week, helaas toch weer niet. Wel dichterbij dan ooit, 1.08.639. Vooral de eerste sector wil niet helemaal lukken.kiiv3H schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:18:
[Afbeelding]
Voor mij gaat het bij een 1:08.611 blijven aangezien ik dit weekend verder geen tijd meer heb. Op zich niet ontevreden, maar er moet nog wel 1-1,5 tiende meer in zitten. Ik ben benieuwd of jullie de .5 of lager nog halen, @DaanN44 en @MarcelF1
[YouTube: F1 24 Zandvoort 1:08.611]
:strip_exif()/f/image/3bGDOwWBjF1WuTvrvDDn7sj7.jpg?f=fotoalbum_large)
Mooie tijd zeg!DaanN44 schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:48:
Een 1.08.4.. moet haalbaar zijn, maar ik laat het elke keer liggen in die laatste bocht.
Tijden worden ook weer lekker opgeslagen...![]()
Heb in ieder geval een 1.08.534 gereden
[Afbeelding]
[YouTube: F1 24 Zandvoort hotlap 1.08.534]
Het eerste seizoen zit erop:
Beste deelnemers,
Het zit er op! We zijn alweer sinds Augustus bezig en inmiddels hebben we op twaalf banen geracet. Wat een toffe strijd met veel deelnemers is het geworden. Via deze weg danken wij (@kiiv3H, @Timbox88, @ronaldhssc) jullie allemaal voor jullie deelname, enthousiasme en veelal leuke reacties in dit topic. Heel tof om te zien! Bij deze nog de eindstanden/puntenverdeling voor Zandvoort en natuurlijk ook het eindklassement. Congrats aan @kiiv3H , @DaanN44 en @MarcelF1 die het podium bekleden!
Maar wees niet getreurd want we komen weer terug met een tweede seizoen, wat ook het laatste seizoen zal gaan zijn van F1 24. We hopen natuurlijk iedereen of nog meer nieuwe enthousiaste deelnemers terug te zien bij dit tweede seizoen
Over dit tweede seizoen zal vanzelf meer bekend worden gemaakt in dit topic!
Eindstand Zandvoort (@ronaldhssc Bedankt voor het doorsturen!)
/f/image/nvUf1YbCmGGa8FxPBClX2Lel.png?f=fotoalbum_large)
Scoreverloop:
Beste deelnemers,
Het zit er op! We zijn alweer sinds Augustus bezig en inmiddels hebben we op twaalf banen geracet. Wat een toffe strijd met veel deelnemers is het geworden. Via deze weg danken wij (@kiiv3H, @Timbox88, @ronaldhssc) jullie allemaal voor jullie deelname, enthousiasme en veelal leuke reacties in dit topic. Heel tof om te zien! Bij deze nog de eindstanden/puntenverdeling voor Zandvoort en natuurlijk ook het eindklassement. Congrats aan @kiiv3H , @DaanN44 en @MarcelF1 die het podium bekleden!
Maar wees niet getreurd want we komen weer terug met een tweede seizoen, wat ook het laatste seizoen zal gaan zijn van F1 24. We hopen natuurlijk iedereen of nog meer nieuwe enthousiaste deelnemers terug te zien bij dit tweede seizoen
Plaats | Naam | Tijd | Nr 1 | Interval | Punten | S/C |
1 | DaanN44 | 01:08,534 | - | - | 36 | S |
2 | kiiv3H | 01:08,611 | + 0,077 | + 0,077 | 30 | S |
3 | MarcelF1 | 01:08,639 | + 0,105 | + 0,028 | 25 | S |
4 | ritsjert | 01:09,291 | + 0,757 | + 0,652 | 21 | S |
5 | jadouber | 01:09,677 | + 1,143 | + 0,386 | 18 | S |
6 | ronaldhssc | 01:09,720 | + 1,186 | + 0,043 | 15 | S |
7 | ZuidJ | 01:10,082 | + 1,548 | + 0,362 | 13 | S |
8 | EL-Nino-1980 | 01:10,366 | + 1,832 | + 0,284 | 11 | S |
9 | Andries155 | 01:10,474 | + 1,940 | + 0,108 | 9 | S |
10 | Edwinlzv | 01:10,997 | + 2,463 | + 0,523 | 7 | S |
11 | PluueeR | 01:11,031 | + 2,497 | + 0,034 | 5 | C |
12 | BrumCel | 01:11,225 | + 2,691 | + 0,194 | 4 | S |
13 | Rowan662 | 01:11,577 | + 3,043 | + 0,352 | 3 | ? |
14 | tsjarlie | 01:12,961 | + 4,427 | + 1,384 | 2 | ? |
/f/image/nvUf1YbCmGGa8FxPBClX2Lel.png?f=fotoalbum_large)
Dat betekent het volgende totaal klassement wat betreft punten
Tussenstand totaal klassement (''Ook te vinden de TS'')Plaats | ↕ | Naam | Punten | + | S/C |
---|---|---|---|---|---|
1 | kiiv3H | 402 | +30 | S | |
2 | DaanN44 | 385 | +36 | S | |
3 | ↑ +1 | MarcelF1 | 274 | +25 | S |
4 | ↓ -1 | BrumCel | 260 | +4 | S |
5 | jadouber | 193 | +18 | S | |
6 | ritsjert | 187 | +21 | S | |
7 | ronaldhssc | 178 | +15 | S | |
8 | EL-Nino-1980 | 123 | +11 | S | |
9 | ZuidJ | 79 | +13 | S | |
10 | ↑ +1 | Andries155 | 61 | +9 | S |
10 | LAPJENL70 | 61 | S | ||
12 | PluueeR | 48 | +5 | C | |
13 | nickdew | 41 | C | ||
14 | Rogar | 32 | S | ||
15 | ↑ +1 | Edwinlzv | 24 | +7 | S |
16 | ↓ -1 | G_Dragon | 20 | C | |
17 | Oxigeon | 16 | C | ||
18 | Rowan662 | 3 | +3 | ? | |
19 | ↓ -1 | tsjarlie | 2 | +2 | ? |
20 | baswillems1 | 0 | S | ||
20 | rusTboy | 0 | ? | ||
20 | tjallo | 0 | ? |
Scoreverloop:
/f/image/vJ8vjsFFhxeF0ymcRr7TsXMB.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 26-11-2024 11:49 ]
Vorig seizoen 17 nu 10e, ik blij
Enne jongens bedankt voor de organisatie!!!!

Enne jongens bedankt voor de organisatie!!!!

Veel dank aan de mensen die dit hebben georganiseerd!
Heel erg leuk om aan mee te doen en de vorderingen van iedereen te volgen, beetje te kletsen met elkaar en uiteraard mijn eigen vaardigheid die is verbeterd.
Gefeliciteerd @kiiv3H met je welverdiende titel!
@BrumCel Jammer dat het zo is gelopen en je door technisch malheur je 3e plek kwijt bent geraakt aan mij. Uiteraard had ik je liever op snelheid verslagen.
Hopelijk tot een volgend seizoen!
Heel erg leuk om aan mee te doen en de vorderingen van iedereen te volgen, beetje te kletsen met elkaar en uiteraard mijn eigen vaardigheid die is verbeterd.
@BrumCel Jammer dat het zo is gelopen en je door technisch malheur je 3e plek kwijt bent geraakt aan mij. Uiteraard had ik je liever op snelheid verslagen.
Was weer super leuk, dank allen! Door dit initiatief veel meer plezier in het gamen en F1 2024.
Organisatie super bedankt voor het regelen!MarcelF1 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 10:15:
Veel dank aan de mensen die dit hebben georganiseerd!
@kiiv3H gefeliciteerd met de overwinning! Daarnaast is het rad een leuke toevoeging geweest deze ronde! Konden we jou niet meer de schuld geven als er een rot baan op het programma stond!
@MarcelF1 ja ook in het echt kun je te maken hebben met technische problemen. Helaas kwam dit wel op een heel vervelend moment. Precies bij de laatste baan en dat met zo'n klein verschil in punten. Naja hopelijk volgende ronde beter. Komende rustperiode maar kijken voor nieuwe gear.
Je weet niet hoe vaak hij gedraaid heeft heBrumCel schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 10:58:
[...]
Organisatie super bedankt voor het regelen!
@kiiv3H gefeliciteerd met de overwinning! Daarnaast is het rad een leuke toevoeging geweest deze ronde! Konden we jou niet meer de schuld geven als er een rot baan op het programma stond!
Tweede seizoenshelft probeer ik er weer bij te zijn. Zolder is bijna klaar. Moet alleen nog iets vinden dat het trillen van mijn Logitech g923 niet door de vloer laat horen. Iemand ervaring mee?
context, toen ik op de eerste verdieping speelde kon de vrouw op de bank mee genieten met mijn race zegmaar. Die hoorde elke schok die ik voelde, speel zelf met headset dus had er zelf geen last van.
Er zijn speciale matten voor onder je simrig, maar ik denk dat een dikke yogamat ook al wel verschil maakt. Heb je gelijk een plek om op zoek te gaan naar je innerlijke ikTdv98 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 11:22:
[...]
Je weet niet hoe vaak hij gedraaid heeft he![]()
![]()
Tweede seizoenshelft probeer ik er weer bij te zijn. Zolder is bijna klaar. Moet alleen nog iets vinden dat het trillen van mijn Logitech g923 niet door de vloer laat horen. Iemand ervaring mee?
context, toen ik op de eerste verdieping speelde kon de vrouw op de bank mee genieten met mijn race zegmaar. Die hoorde elke schok die ik voelde, speel zelf met headset dus had er zelf geen last van.
Of een mooie podium maken en vervolgens ontkoppelen van de vloer, het is maar net hoe gek je het wil maken. Zelf heb ik er een zwart vloerkleed ondergelegd, paar tientjes bij Volero.Tdv98 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 11:22:
[...]
Je weet niet hoe vaak hij gedraaid heeft he![]()
![]()
Maar heb je iets van een houten vloer dan? Dan zal ontkoppelen toch wel een oplossing kunnen zijn.
Even een momentje voor mezelf heb ik wel als ik alleen naar huis toe rijd van werk. Daarna is het weer tijd voor wat anders.ronaldhssc schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 11:35:
[...]
Er zijn speciale matten voor onder je simrig, maar ik denk dat een dikke yogamat ook al wel verschil maakt. Heb je gelijk een plek om op zoek te gaan naar je innerlijke ik
Jaa we hebben een houten vloer helaas. Zal het idee van een jogamat eerst eens proberen. zit nu namelijk aan tafel met een stoelMarcelF1 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 11:47:
[...]
Of een mooie podium maken en vervolgens ontkoppelen van de vloer, het is maar net hoe gek je het wil maken. Zelf heb ik er een zwart vloerkleed ondergelegd, paar tientjes bij Volero.
Maar heb je iets van een houten vloer dan? Dan zal ontkoppelen toch wel een oplossing kunnen zijn.
Jeetje wat vliegt het voorbij! Achja, je weet wat ze zeggen: time flies when you're having fun!G_Dragon schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 09:35:
Het eerste seizoen zit erop:
Beste deelnemers,
Plaats Naam Tijd Nr 1 Interval Punten S/C 1 DaanN44 01:08,534 - - 36 S 2 kiiv3H 01:08,611 + 0,077 + 0,077 30 S 3 MarcelF1 01:08,639 + 0,105 + 0,028 25 S 4 ritsjert 01:09,291 + 0,757 + 0,652 21 S 5 jadouber 01:09,677 + 1,143 + 0,386 18 S 6 ronaldhssc 01:09,720 + 1,186 + 0,043 15 S 7 ZuidJ 01:10,082 + 1,548 + 0,362 13 S 8 EL-Nino-1980 01:10,366 + 1,832 + 0,284 11 S 9 Andries155 01:10,474 + 1,940 + 0,108 9 S 10 Edwinlzv 01:10,997 + 2,463 + 0,523 7 S 11 PluueeR 01:11,031 + 2,497 + 0,034 5 C 12 BrumCel 01:11,225 + 2,691 + 0,194 4 S 13 Rowan662 01:11,577 + 3,043 + 0,352 3 ? 14 tsjarlie 01:12,961 + 4,427 + 1,384 2 ?
[Afbeelding]
Dat betekent het volgende totaal klassement wat betreft punten
Tussenstand totaal klassement (''Ook te vinden de TS'')
Plaats ↕ Naam Punten + S/C 1 kiiv3H 402 +30 S 2 DaanN44 385 +36 S 3 ↑ +1 MarcelF1 274 +25 S 4 ↓ -1 BrumCel 260 +4 S 5 jadouber 193 +18 S 6 ritsjert 187 +21 S 7 ronaldhssc 178 +15 S 8 EL-Nino-1980 123 +11 S 9 ZuidJ 79 +13 S 10 ↑ +1 Andries155 61 +9 S 10 LAPJENL70 61 S 12 PluueeR 48 +5 C 13 nickdew 41 C 14 Rogar 32 S 15 ↑ +1 Edwinlzv 24 +7 S 16 ↓ -1 G_Dragon 20 C 17 Oxigeon 16 C 18 Rowan662 3 +3 ? 19 ↓ -1 tsjarlie 2 +2 ? 20 baswillems1 0 S 20 rusTboy 0 ? 20 tjallo 0 ?
Scoreverloop:
[Afbeelding]
Haha jij moet gewoon minder druk zetten, gaan wij wel rustiger rijdenronaldhssc schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 10:18:
@kiiv3H wederom gefeliciteerd goat
@ritsjert @jadouber volgende keer iets minder snel graag
Nu even met winterstop, mocht er genoeg animo zijn beginnen we ergens in januari weer voor deel 2 van het seizoen!
Thanks voor het organiseren heren!! Ik heb weer genoten. Op naar seizoen 2 wat mij betreft en ook een F2 tussenseizoen lijkt mij leuk.
Thanks heren, ook van mij!
Vond het leuk, en soms ook onbegrijpelijk hoeveel sneller sommige zijn
. Een keer een race ook een idee?
Vond het leuk, en soms ook onbegrijpelijk hoeveel sneller sommige zijn
Nieuwe base besteld. Black Friday deal bij Fanatec. Dus de volgende ronde kan ik gewoon weer aansluiten

NICE!!! Ik hoop dat ik het morgen vergeet, maar anders ben ik bang dat ik het F1-stuur ga kopen. Heb m'n F1 Esports al te koop staanBrumCel schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 08:48:
Nieuwe base besteld. Black Friday deal bij Fanatec. Dus de volgende ronde kan ik gewoon weer aansluiten![]()

Vorig jaar bestelde ik het groen/blauwe stuur met black friday, die had ik toch eind januari al binnen...
Beste deelnemers,
Achter de schermen hebben we overleg gehad over het voorstel om door te gaan met de Formule 2, nu we aan het einde van dit eerste Formule 1-seizoen zijn gekomen. Met plezier delen we het nieuws dat we hebben besloten om een Formule 2 seizoen voort te zetten. Dit doen we om het GoT TimeTrials nog even in leven te houden voor degenen die dit graag willen. Het is een klein cadeautje van ons als organisatie achter de GoT TimeTrials voor jullie als trouwe deelnemers
@kiiv3H @ronaldhssc @Timbox88
Nog even een tag voor de mensen die dit topic na onze laatste mededeling niet meer zien en we de kans willen geven om hieraan mee te kunnen doen
@DaanN44, @MarcelF1, @BrumCel, @jadouber, @ritsjert, @EL-Nino-1980, @ZuidJ, @Andries155, @LAPJENL70, @PluueeR @nickdew @Rogar @Edwinlzv @Oxigeon @Rowan662 @tsjarlie @baswillems1 @rusTboy @tjallo
Achter de schermen hebben we overleg gehad over het voorstel om door te gaan met de Formule 2, nu we aan het einde van dit eerste Formule 1-seizoen zijn gekomen. Met plezier delen we het nieuws dat we hebben besloten om een Formule 2 seizoen voort te zetten. Dit doen we om het GoT TimeTrials nog even in leven te houden voor degenen die dit graag willen. Het is een klein cadeautje van ons als organisatie achter de GoT TimeTrials voor jullie als trouwe deelnemers
Nog even een tag voor de mensen die dit topic na onze laatste mededeling niet meer zien en we de kans willen geven om hieraan mee te kunnen doen
@DaanN44, @MarcelF1, @BrumCel, @jadouber, @ritsjert, @EL-Nino-1980, @ZuidJ, @Andries155, @LAPJENL70, @PluueeR @nickdew @Rogar @Edwinlzv @Oxigeon @Rowan662 @tsjarlie @baswillems1 @rusTboy @tjallo
Eigenlijk wilde ik de laatste ronde nog een paar rondes neerzetten. Helaas iets in mijn oog gekregen afgelopen week waardoor ik dit niet gedaan heb. Bij F2 wil ik me toch ook wel eens meldenG_Dragon schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:47:
Beste deelnemers,
Achter de schermen hebben we overleg gehad over het voorstel om door te gaan met de Formule 2, nu we aan het einde van dit eerste Formule 1-seizoen zijn gekomen. Met plezier delen we het nieuws dat we hebben besloten om een Formule 2 seizoen voort te zetten. Dit doen we om het GoT TimeTrials nog even in leven te houden voor degenen die dit graag willen. Het is een klein cadeautje van ons als organisatie achter de GoT TimeTrials voor jullie als trouwe deelnemers![]()
Nog even een tag voor de mensen die dit topic na onze laatste mededeling niet meer zien en we de kans willen geven om hieraan mee te kunnen doen![]()
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Super! Jullie zijn weer goed bezig!
Ik was al bang dat ik me moest gaan vervelen..
Ik was al bang dat ik me moest gaan vervelen..
Ow hahaha, dus nog niet verkopen voor de nieuwe binnen is?! Hoewel ze laatste tijd geen leverproblemen meer hebben.ronaldhssc schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 10:36:
Vorig jaar bestelde ik het groen/blauwe stuur met black friday, die had ik toch eind januari al binnen...
Haha, ja die heb ik vorige jaar tijdens BF aangeschaft. Had ook de E-SportsRogar schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 09:30:
[...]
NICE!!! Ik hoop dat ik het morgen vergeet, maar anders ben ik bang dat ik het F1-stuur ga kopen. Heb m'n F1 Esports al te koop staan
Ja door database problemen zijn er toen meer stuurtje verkocht dan dat ze op voorraad hadden. Ik heb ook 3 maanden ofzo moeten wachten. Maar het was het wachten waard!Rogar schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:12:
[...]
Ow hahaha, dus nog niet verkopen voor de nieuwe binnen is?! Hoewel ze laatste tijd geen leverproblemen meer hebben.
Whoopi Whoopi!G_Dragon schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:47:
Beste deelnemers,
Achter de schermen hebben we overleg gehad over het voorstel om door te gaan met de Formule 2, nu we aan het einde van dit eerste Formule 1-seizoen zijn gekomen. Met plezier delen we het nieuws dat we hebben besloten om een Formule 2 seizoen voort te zetten. Dit doen we om het GoT TimeTrials nog even in leven te houden voor degenen die dit graag willen. Het is een klein cadeautje van ons als organisatie achter de GoT TimeTrials voor jullie als trouwe deelnemers![]()
Nog even een tag voor de mensen die dit topic na onze laatste mededeling niet meer zien en we de kans willen geven om hieraan mee te kunnen doen![]()
Heb je die nog een beetje lekker kunnen verkopen? Ik heb 'm met de QR2 en Advanced Paddle Module, maar loopt nog niet echt storm.BrumCel schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:31:
[...]
Haha, ja die heb ik vorige jaar tijdens BF aangeschaft. Had ook de E-Sports
Idd, tot op de dag van vandaag erg blij meeBrumCel schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:34:
[...]
Ja door database problemen zijn er toen meer stuurtje verkocht dan dat ze op voorraad hadden. Ik heb ook 3 maanden ofzo moeten wachten. Maar het was het wachten waard!
Verkoop je die APM ook los? Ik heb nu de MPM maar ik mis soms nog weleens een koppeling..Rogar schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:03:
[...]
Heb je die nog een beetje lekker kunnen verkopen? Ik heb 'm met de QR2 en Advanced Paddle Module, maar loopt nog niet echt storm.
Ja hoor, stuur maar een DM.ronaldhssc schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:44:
Verkoop je die APM ook los? Ik heb nu de MPM maar ik mis soms nog weleens een koppeling..
Nice super leuk! Ik zou voorstellen dit op de old-school tracks te doen die ook nog niet zijn voorgekomen dit seizoen, dus bijv: Australië, imola, monaco, Canada, spa of JapanG_Dragon schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:47:
Beste deelnemers,
Leuk, zin in!G_Dragon schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:47:
Beste deelnemers,

Duurde wel even ja. Had m bijna gehouden als reserver stuurRogar schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:03:
[...]
Heb je die nog een beetje lekker kunnen verkopen? Ik heb 'm met de QR2 en Advanced Paddle Module, maar loopt nog niet echt storm.
Nice! Ik zat er ook aan te denken, maar nu zijn de V2 pedalen weer niet beschikbaar. Welke pedalen heb jij?BrumCel schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 08:48:
Nieuwe base besteld. Black Friday deal bij Fanatec. Dus de volgende ronde kan ik gewoon weer aansluiten![]()
Ik heb de CSL Pedals met de loadcell.en de platte pedalplates. Had hiervoor de CSL Elite v1 pedalen zonder loadcell. Die loadcell kwam ook niet meer beschikbaar dus daarom maar overgestapt. Vond de Elite wel iets fijnere pedalenMarcelF1 schreef op maandag 2 december 2024 @ 14:11:
[...]
Nice! Ik zat er ook aan te denken, maar nu zijn de V2 pedalen weer niet beschikbaar. Welke pedalen heb jij?
Ik heb ‘m onverwachts toch snel verkocht 😃BrumCel schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 22:48:
[...]
Duurde wel even ja. Had m bijna gehouden als reserver stuur

[ Voor 10% gewijzigd door Rogar op 03-12-2024 15:37 ]
Very nice!!Rogar schreef op woensdag 4 december 2024 @ 10:00:
Sneakpeak
[Afbeelding]
Vanmiddag komt m’n nieuwe stuurtje binnen en dan opbouwen/afstellen. Monitor ga ik als laatste monteren denk ik.
Bij mij heeft gisteren de bezorger mijn Fanatec bestelling langsgebracht.
:strip_exif()/f/image/r3GYbWLwf9Gk2lwRAgp52UQR.jpg?f=fotoalbum_large)
Beter, bij mij zijn ze gisteren ook het Max Verstappen stuur komen brengenBrumCel schreef op woensdag 4 december 2024 @ 15:07:
[...]
Very nice!!
Bij mij heeft gisteren de bezorger mijn Fanatec bestelling langsgebracht.
[Afbeelding]
Hoho je krijgt ook Perez stickers erbij!Rogar schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:01:
[...]
Beter, bij mij zijn ze gisteren ook het Max Verstappen stuur komen brengen
Die waren te laat met in de doos springen. Het licht brandde wel groen, maar ze bleven liggen...ronaldhssc schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:22:
[...]
Hoho je krijgt ook Perez stickers erbij!
Mooi setup! Ben benieuwd naar het eindresultaatRogar schreef op woensdag 4 december 2024 @ 10:00:
Sneakpeak
[Afbeelding]
Vanmiddag komt m’n nieuwe stuurtje binnen en dan opbouwen/afstellen. Monitor ga ik als laatste monteren denk ik.
Ik zie dat je zelfs een wc heb staan, sommigen gaan wel erg verBrumCel schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:15:
Dit weekend maar even testen. Volgende stap is tv weg en 32" scherm en de hele kamer anders indelen, haha
[Afbeelding]

Busted!Edwinlzv schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 18:13:
[...]
Ik zie dat je zelfs een wc heb staan, sommigen gaan wel erg ver![]()
Dames en heren, jongens en meisjes, het is tijd om wat rondjes te knallen in de F2 auto's! De komende vijf weken zullen we de F1 kalender over springen voor een mini-kampioenschapje. Maak je borst dus maar nat, week jezelf los van de gourmet met de familie en hijs jezelf in de virtuele cockpit.
Ook nu zal het rad ons lot bepalen, maar niet in week 1 omdat ik dat zeg
. Week 1 wordt namelijk Monaco, omdat ik benieuwd ben hoe dat rijdt in de F2. Hiervoor heeft iedereen de tijd tot en met 16 december 23:59.
Een kleine blik vooruit: zoals gezegd rijden we de komende vijf weken dus met de F2 auto's. Daarna hebben we nog een kleine pauze waarna we begin februari verder gaan met seizoen 2 en de rest van de F1 kalender.
Ook nu zal het rad ons lot bepalen, maar niet in week 1 omdat ik dat zeg
Een kleine blik vooruit: zoals gezegd rijden we de komende vijf weken dus met de F2 auto's. Daarna hebben we nog een kleine pauze waarna we begin februari verder gaan met seizoen 2 en de rest van de F1 kalender.
LEUK en zin in!! Nog een reden om die rig af te maken vanavond! Alles is al voorbereid, ik moet alleen de tijd nog maken om af te stellen qua positie en afstandenkiiv3H schreef op maandag 9 december 2024 @ 15:30:
Dames en heren, jongens en meisjes, het is tijd om wat rondjes te knallen in de F2 auto's! De komende vijf weken zullen we de F1 kalender over springen voor een mini-kampioenschapje. Maak je borst dus maar nat, week jezelf los van de gourmet met de familie en hijs jezelf in de virtuele cockpit.
Ook nu zal het rad ons lot bepalen, maar niet in week 1 omdat ik dat zeg. Week 1 wordt namelijk Monaco, omdat ik benieuwd ben hoe dat rijdt in de F2. Hiervoor heeft iedereen de tijd tot en met 16 december 23:59.

Ik heb zelf geen rig. Maar hier zitten toch flink wat tijd in om het juist af te stellen lijkt me. Je weet niet in 1 ronde of dat ding juist staat. Ik bedoel. Om 1-10 rondes te rijden is het al "snel" goed. Maar dat ding moet ook goed afgesteld staan als je eventueel sessies hebt van 2 uurtjes ofzoRogar schreef op maandag 9 december 2024 @ 16:51:
[...]
LEUK en zin in!! Nog een reden om die rig af te maken vanavond! Alles is al voorbereid, ik moet alleen de tijd nog maken om af te stellen qua positie en afstanden
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Klopt! Ik stel m hopelijk straks af en dan laat ik de inbussleutels erbij liggen voor als ik nog standen aan wil passen. Gelukkig zijn er websites waarin de ideale afstanden staan. Dan kan je erna zelf nog finetunenOxigeon schreef op maandag 9 december 2024 @ 18:55:
[...]
Ik heb zelf geen rig. Maar hier zitten toch flink wat tijd in om het juist af te stellen lijkt me. Je weet niet in 1 ronde of dat ding juist staat. Ik bedoel. Om 1-10 rondes te rijden is het al "snel" goed. Maar dat ding moet ook goed afgesteld staan als je eventueel sessies hebt van 2 uurtjes ofzo
Tussenstand Formule 2 Monaco tot Maandag 16 December 23:59:
''
1 | Rowan662 | 01:18,260 | - | - | S |
2 | ronaldhssc | 01:19,144 | + 0,884 | + 0,884 | S |
3 | EL-Nino-1980 | 01:20,421 | + 2,161 | + 1,277 | S |
4 | Andries155 | 01:21,137 | + 2,877 | + 0,716 | S |