Draadloze headset met ANC voor Xbox X en mobiel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTVOrienator
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 15-12-2024
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een goede draadloze headset en hoop dat jullie mij weer kunnen helpen met advies. In het verleden ben ik hier uitstekend geholpen bij de aanschaf van een nieuwe telefoon en een koffiezetapparaat, dus ik heb er vertrouwen in dat jullie me weer goed kunnen adviseren. _/-\o_ O+

Aangezien mijn vorige topic is gesloten, probeer ik het nu opnieuw met meer specificiteit.

Mijn vereisten zijn als volgt:

- Active Noise Cancelling (ANC): Belangrijk dat dit goed werkt.
- Compatibiliteit: Ik wil de headset zowel voor mijn Xbox Series X als voor mijn mobiel kunnen gebruiken.
- Microfoon: Deze moet afneembaar zijn of ingebouwd en goed functioneren.
- Prijs: Maximaal € 200 - € 250,-
- Extra's: Toeters en bellen zijn niet nodig. Duurzaamheid is een grote plus.
- Draadloos: Dit is een must, maar een headset met zowel draadloze als bekabelde opties zou ideaal zijn.
- Geluid: Ik ben niet heel veeleisend wat betreft geluid, zolang het maar niet hapert of vervelende hoge tonen heeft die na een tijdje gaan irriteren.

Ik heb al veel reviews gelezen, maar ik blijf tegen problemen aanlopen zoals headsets die te zwaar zijn, de kussens snel verslijten en irriteren, een slechte microfoon hebben of waar de noise cancelling niet goed werkt. Voor het bedrag dat je neerlegt, wil ik graag een headset die aan mijn belangrijkste eisen voldoet, ook al is het misschien niet perfect.

Een ander nadeel is dat de headsets die ik goed vond en die binnen mijn budget vielen, niet op de Xbox konden worden aangesloten.

De headsets die ik tot nu toe heb bekeken, kregen van experts toch wel een aantal kritische opmerkingen. Zelfs bij de duurdere modellen werd vaak aangegeven dat de microfoon van mindere kwaliteit is en de prijs niet rechtvaardigt:
1. JBL Quantum 910X Wireless for XBOX
2. Turtle Beach Stealth Pro
3. JBL Quantum ONE Over-Ear Gaming Headset
4. Razer BlackShark V2 X Gaming Headset
5. Alienware AW920H Tri-Mode Wireless Gaming Headset
6. JBL Quantum 810 Gaming Headset
7. Bang-Olufsen Beoplay Portal

Heeft iemand tips of ervaringen met een headset die aan deze eisen voldoet? Of als iemand toevallig goede ervaringen heeft met een headset die ik al eens heb overwogen. Ik hoor het graag!

Bedankt alvast voor jullie hulp!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-06 19:23
Ik ben zelf erg blij met mijn Steelseries headset.
Ik gebruik de iets oudere Arctis 7.
Maar voor EUR 200 heb je daar geen ANC versie van.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTVOrienator
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 15-12-2024
@GarBaGe Heb je een bepaalde voorkeur welke je goed vindt? En zijn de steelseries op xbox te gebruiken en mobiel?

Dankjewel alvast voor de hulp!