Ik wil wel eens gaan online Quaken, maar ik word in de eerste 3 seconden gefragged. Bestaat er zoiets als een server voor beginners? Want zo wordt het niks.
D'r is (was
) wel een server op gamepoint waar je alleen mocht spelen met een ping boven 150 of zo... maar echte newbie servers zijn er niet... je kunt ook oefenen tegen bots en die dan niet al te goed zetten. Ik had eerst (voor kabelinternet) altijd veel fun met Erazor bot (weet niet zeker of die zo heet maar dat waren wel goede bots)
Suc6
Suc6
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Wat minder drukke servers pakken. Op servers met 16 man word je zoiezo meestal al vrij snel gefragged.
Verwijderd
Ga gewoon quake3 spelen, versie 1.0 (dus niet update naar 1.27 og 1.29) en dan gewoon servers zoeken (zijn ze nooit goed!!! (echte n00bs dus
)
Wat je ook kan proberen is de eerste weken alleen maar Capture the Flagg (CTF) te spelen met Quake2
Het voordeel is namelijk dat je dan onder dekking van je teamleden een beetje kan oefenen met fraggen, springen en teamplay zonder dat je gelijk door IEDEREEN wordt geslacht. Ga je gewoon een poos verdedigend spelen rond je eigen vlag. Leer je nl een hele hoop van zonder dat je gelijk gefrusteerd raakt
.
Het voordeel is namelijk dat je dan onder dekking van je teamleden een beetje kan oefenen met fraggen, springen en teamplay zonder dat je gelijk door IEDEREEN wordt geslacht. Ga je gewoon een poos verdedigend spelen rond je eigen vlag. Leer je nl een hele hoop van zonder dat je gelijk gefrusteerd raakt
Pagina: 1