Ik zou graag uw hulp willen hebben bij het volgende probleem. Er is opeens een groot deel van mijn WhatsApp geschiedenis verdwenen, waarschijnlijk door een gebrek aan opslagruimte. In 2019 ben ik overgestapt van Android naar iPhone. Toen heb ik via BackupTrans Whatsapp de gegevens van mijn Android naar iPhone gezet. Er is sindsdien bijna elke dag een reservekopie van mijn WhatsApp gemaakt, van de oude en nieuwe gesprekken samen, tot 2 juli. Mijn geheugen raakte vol en het lukte niet meer om een reservekopie te maken. Opeens zijn nu alle gesprekken voor 29 april 2019 weg, terwijl ik telkens een reservekopie heb gemaakt. Alleen de berichten die ik “met ster” heb gemarkeerd zijn gebleven. Een deel van de berichten zijn er dus nog wel, alleen de berichten eromheen zijn weg. Ik zou graag alle berichten weer terugwillen, omdat er ook gesprekken tussenzitten met mijn overleden moeder en oma. Ik heb de volgende vragen voor u:
- Hoe is het mogelijk om de gesprekken voor 29 april 2019 weer terug te zetten?
- Ik heb een reservekopie van de chats via BackupTrans op mijn laptop. Kan ik deze gegevens nogmaals op mijn iPhone zetten?
- Wanneer ik bovenstaande uitvoer, behoud ik dan ook de gesprekken vanaf 29 april 2019 tot nu?
- Hoe kan ik ervoor zorgen dan al mijn geschiedenis als geheel wordt gebackupt en niet in twee verschillende delen?
Ik hoop dat u mij zou kunnen helpen, omdat de gesprekken erg belangrijk voor mij zijn. Alvast bedankt!
- Hoe is het mogelijk om de gesprekken voor 29 april 2019 weer terug te zetten?
- Ik heb een reservekopie van de chats via BackupTrans op mijn laptop. Kan ik deze gegevens nogmaals op mijn iPhone zetten?
- Wanneer ik bovenstaande uitvoer, behoud ik dan ook de gesprekken vanaf 29 april 2019 tot nu?
- Hoe kan ik ervoor zorgen dan al mijn geschiedenis als geheel wordt gebackupt en niet in twee verschillende delen?
Ik hoop dat u mij zou kunnen helpen, omdat de gesprekken erg belangrijk voor mij zijn. Alvast bedankt!