Na een aantal jaren verschillende steden bezocht te hebben is het weer tijd voor een nieuw Mannenweekend! Even in het kort wat we al gedaan hebben:
Frankfurt, Hamburg, Liverpool, Manchester, Gent, Nederlandse steden.
Waar wij op zoek zijn naar zijn is een stad met de volgende kenmerkend:
- goede sfeer
- goed stappen (geen techno etc als Berlijn, maar meer gezellig).
- ruimte voor een leuke en geen standaard activiteit
- verblijf iets anders als het standaard (vorige jaar een loft in Gent en alles in het wint en rode lichten)
- niet alleen maar mannen kroegen en/of tenten.
- enigszins goedkoop
- lekker plezier maken en bier drinken zonder gezeur.
- vrouwen in het algemeen voor onze vrijgezellen mannen?
Manchester bijvoorbeeld was niet te doen: daar was het al lastig om met 2 mannen een club of bar binnen te komen. Zelfde geld voor Liverpool.
Gent goed bier. Leuke bars en 7+ stappen. Qua architectuur een hele mooie stad.
Hamburg gave stad met alles erop en eraan! Verder geen spannende en/of afwijkende activiteiten.
Nu had ik al een kleine selectie gemaakt qua steden, namelijk het volgende;
Valencia
Al eens eerder geweest met de vriendin. Mooie stad en klimaat waar overdag ook genoeg te doen is lijkt mij. Eventueel chillen op het strand. Verder geen bijzondere activiteiten. Stappen geen idee
Hoe dat daar is? Ook niet de goedkoopste optie gok ik zo.
Budapest
Onbekend voor mij, maar ik hoor er goede verhalen over. Goedkoop, goed stappen, leuke activiteiten als schieten en/of baden. Hoe s de sfeer daar?
Praag
Enigszins hetzelfde als Budapest in mijn ogen. Iets duurder als Budapest? Verschil met Budapest? Sfeer?
Keulen
Dichtbij. Kost weinig tijd er te komen. Volgens mij goed nachtleven. Ook meer als techno? Duurder dan de rest ofcourse... sfeer?
Mis ik nog iets?
Frankfurt, Hamburg, Liverpool, Manchester, Gent, Nederlandse steden.
Waar wij op zoek zijn naar zijn is een stad met de volgende kenmerkend:
- goede sfeer
- goed stappen (geen techno etc als Berlijn, maar meer gezellig).
- ruimte voor een leuke en geen standaard activiteit
- verblijf iets anders als het standaard (vorige jaar een loft in Gent en alles in het wint en rode lichten)
- niet alleen maar mannen kroegen en/of tenten.
- enigszins goedkoop
- lekker plezier maken en bier drinken zonder gezeur.
- vrouwen in het algemeen voor onze vrijgezellen mannen?
Manchester bijvoorbeeld was niet te doen: daar was het al lastig om met 2 mannen een club of bar binnen te komen. Zelfde geld voor Liverpool.
Gent goed bier. Leuke bars en 7+ stappen. Qua architectuur een hele mooie stad.
Hamburg gave stad met alles erop en eraan! Verder geen spannende en/of afwijkende activiteiten.
Nu had ik al een kleine selectie gemaakt qua steden, namelijk het volgende;
Valencia
Al eens eerder geweest met de vriendin. Mooie stad en klimaat waar overdag ook genoeg te doen is lijkt mij. Eventueel chillen op het strand. Verder geen bijzondere activiteiten. Stappen geen idee
Hoe dat daar is? Ook niet de goedkoopste optie gok ik zo.
Budapest
Onbekend voor mij, maar ik hoor er goede verhalen over. Goedkoop, goed stappen, leuke activiteiten als schieten en/of baden. Hoe s de sfeer daar?
Praag
Enigszins hetzelfde als Budapest in mijn ogen. Iets duurder als Budapest? Verschil met Budapest? Sfeer?
Keulen
Dichtbij. Kost weinig tijd er te komen. Volgens mij goed nachtleven. Ook meer als techno? Duurder dan de rest ofcourse... sfeer?
Mis ik nog iets?