Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackDaniel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-06 10:09
Vaak luister ik naar een podcast of dergelijke om in slaap te vallen, zou heel fijn zijn als ik oordopjes had waar dat ook mee zou kunnen.

Tot nu toe heb ik geprobeerd:
- QCY T2C
- Soundcore C30i (clip vorm)
- Soundcore P40i
- JBL Live Pro 2

Deze allemaal hebben hetzelfde probleem, gewoon niet comfortabel voor mij als zijslaper. Druk op het oor, best wel logisch.

Nu is mijn vraag: zijn er ook redelijke IEMs die hier wel geschikt voor zijn of kan ik het beter opgeven?

Bij voorkeur IEMs die minimaal IPX4 zijn, redelijk geluid hebben, en ook geschikt zijn voor andere dingen zoals sporten. Maar dat zijn allemaal geen prioriteit. Qua budget maximaal €200 ofzoiets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

Felyrion

goodgoan!

Geen eigen ervaring, maar heb er wel wat positieve reviews van gezien (vanuit het slaap oogpunt).

De Soundcore Sleep A20. Specifiek voor slapen.

Zijn wel reviews van te vinden op youtube

Ze adverteren met "zero pressure for side sleepers" voor wat dat waard is :P

https://eu.soundcore.com/products/sleep-a20-sleeping-earbuds

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JackDaniel schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 21:20:
Tot nu toe heb ik geprobeerd:
- QCY T2C
- Soundcore C30i (clip vorm)
- Soundcore P40i
- JBL Live Pro 2
Tja, twee daarvan hebben een steeltje, dus automatisch onbruikbaar omdat er iets uitsteekt uit het oor, de C30 heeft ook iets buiten het oor, en de QCY is groot en heeft een eartip waardoor druk kan ontstaan in de gehoorgang als je op je ziji ligt.

Je kunt beter gaan kijken naar specifieke slaap earbuds (zoals ^^, de Soundcore A20 sleep), of semi in-ears als de Samsung Galaxy Live, dat zijn boontjes die bij de meeste oren niet echt uitsteken.

De A20 Sleep is wel iets lastiger omdat het een muziek/bluetooth stand heeft en een slaap stand, schijnt wel automagisch te kunnen schakelen maar hoe goed dat werkt?

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 08-08-2024 01:51 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Misschien zijn botgeleidingshoofdtelefoons een optie, dan zit er niks in je oor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:54

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit valt eigenlijk onder aankoopadvies, omdat je zoekt naar een device met specifieke functies in een bepaald budget. Ik verplaats je even :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:18

Croga

The Unreasonable Man

TBTL schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 13:13:
Misschien zijn botgeleidingshoofdtelefoons een optie, dan zit er niks in je oor.
Helaas steekt dan dus alles uit het oor en lig je zowieso bovenop het ding, hoe je ook slaapt. Da's niet echt een optie dus (ik heb het geprobeerd; wat je ook doet, je duwt dat ding altijd van je botten af en hoort dus vervolgens niets meer.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-06 10:09
Felyrion schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 22:40:
Geen eigen ervaring, maar heb er wel wat positieve reviews van gezien (vanuit het slaap oogpunt).

De Soundcore Sleep A20. Specifiek voor slapen.

Zijn wel reviews van te vinden op youtube

Ze adverteren met "zero pressure for side sleepers" voor wat dat waard is :P

https://eu.soundcore.com/products/sleep-a20-sleeping-earbuds
Lijkt mij een goede tip, het proberen waard!
Pagina: 1