65" TV met goede kijkhoek en voldoende helderheid

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-10 11:51
Ik zoek een TV voor mijn schoonouders. Hij staat tussen twee ramen in, dus voldoende helderheid is belangrijk. Daarnaast is een goede kijkhoek belangrijk aangezien ze vaak nogal ver uit elkaar zitten. Hij moet 65" zijn en mag niet meer dan € 1000,- kosten.

Bij de tv's die bovenaan in de pricewatch staan lees ik in de reviews dat de kijkhoek niet goed is. Iemand een ander idee?

Beste antwoord (via SaN op 07-08-2024 22:04)

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:10
SaN schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 21:49:
Hallo Corporaal. Bedankt voor je geweldige hulp. Volgens mij heb ik alles benoemd, behalve specifiek waar mijn schoonouders hem voor gaan gebruiken. Dus bij deze. Ze gaan er dagelijks Call of Duty op spelen en met de VR bril gamen. Daarnaast hebben ze 3 verschillende streaming boxen, een receiver, 4 consoles en een HTPC...

Maar goed, wel jammer dat ik het lijstje niet heb ingevuld anders had je me met jouw parate kennis van televisietoestellen natuurlijk direct de perfecte tv kunnen aanraden.
Zal mijn glazen bol erbij pakken en kijken wat de wensen en eisen zijn van je schoon ouders. Niet wetende wat hun hobby's zijn wat voor apparaten ze hebben en gebruiken.

Wellicht zijn het TV fanaten, Hebben ze Blu-ray, een soundbar ja of nee. ( Een TV met perfect beeld kan bagger geluid hebben ) Misschien willen ze nog oude video's bekijken op VHS en heb je dus misschien hier aansluitingen voor nodig. ( ook op te lossen op andere manieren )

Maar goed onderstaand:
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
TV 65 inch goede kijkhoek.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1000 Max
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Hoe kijken ze TV, met de kabel van ziggo, Via KPN, Via satteliet? Soundbar? Speakers? Boxen?
Wat kijken ze graag? Alleen het nieuws? Of de nieuwste Marvel Films? Of is het een huis/tuin/keuken gebruik.
Android TV nodig? Of liefst zo simpel mogelijk met 1 of 2 knoppen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je voorbeelden gevonden? Wat denk je wat goed is en wat niet?
Al de BBG bekeken ja of nee?
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Vul maar in :)

Hoe meer relevante info er gedeeld is, hoe beter er advies gegeven kan worden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Bij het openen van een topic heb je een grote lijst gehad met vragen:
Ik zoek een?

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-10 11:51
Hallo Corporaal. Bedankt voor je geweldige hulp. Volgens mij heb ik alles benoemd, behalve specifiek waar mijn schoonouders hem voor gaan gebruiken. Dus bij deze. Ze gaan er dagelijks Call of Duty op spelen en met de VR bril gamen. Daarnaast hebben ze 3 verschillende streaming boxen, een receiver, 4 consoles en een HTPC...

Maar goed, wel jammer dat ik het lijstje niet heb ingevuld anders had je me met jouw parate kennis van televisietoestellen natuurlijk direct de perfecte tv kunnen aanraden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wil je nou geholpen worden of niet :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
SaN schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 21:49:

Zal mijn glazen bol erbij pakken en kijken wat de wensen en eisen zijn van je schoon ouders. Niet wetende wat hun hobby's zijn wat voor apparaten ze hebben en gebruiken.

Wellicht zijn het TV fanaten, Hebben ze Blu-ray, een soundbar ja of nee. ( Een TV met perfect beeld kan bagger geluid hebben ) Misschien willen ze nog oude video's bekijken op VHS en heb je dus misschien hier aansluitingen voor nodig. ( ook op te lossen op andere manieren )

Maar goed onderstaand:
Ik zoek een?
TV 65 inch goede kijkhoek.
Wat is je budget?
1000 Max
Hoe kijken ze TV, met de kabel van ziggo, Via KPN, Via satteliet? Soundbar? Speakers? Boxen?
Wat kijken ze graag? Alleen het nieuws? Of de nieuwste Marvel Films? Of is het een huis/tuin/keuken gebruik.
Android TV nodig? Of liefst zo simpel mogelijk met 1 of 2 knoppen.
Heb je voorbeelden gevonden? Wat denk je wat goed is en wat niet?
Al de BBG bekeken ja of nee?
Vul maar in :)

Hoe meer relevante info er gedeeld is, hoe beter er advies gegeven kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-10 10:08

FeaR

In GoT we trust

Dit topic gaat op slot. Zoals aangegeven voldoet de TS niet aan de eisen zoals op GoT gelden. De template is er niet voor niets. Een link naar de Pricewatch met daarin 197 toestellen is ook geen short list te noemen waardoor dit topic inderdaad meer een boodschappenlijstje is. Zure reacties wanneer daarop wordt gewezen maken het topic niet beter.

[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 07-08-2024 22:31 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.