Apple van dochter toezicht via Android

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skydome82
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 28-05 14:02
Mijn vraag

Onze dochter heeft sinds een Apple phone ze is van Android overgestapt naar Apple

Op haar android toetsel hadden we ouderlijk toezicht wat ze deed op haar tel wat ze installeerde en waar ze was.

Wij als ouders hebben beide samsung toestellen en willen niet over naar android maar wel graag zien waar ze is
En als t ff kan ook zien wat ze doet (installeerd etc) op haar zonder zelf over te moeten op Apple is dit mogelijk heb eea al gegoogled maar kan niks vinden

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:23
Heb je zelf nog niets gevonden? Eerste zoekopdracht op Google levert al een rijtje mogelijkheden op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:28
Heb je wel ipad/macbook oid? Of helemaal geen andere apple producten? Oudertoezicht kan anders niet.

Je kunt wel de login vragen, dan kun je via https://www.apple.com/lae/icloud/find-my/ kijken waar het toestel is. Hiervan krijgt ze een notificatie.

Slim gedaan van docherlief. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 13:22

Barrycade

Through the...

Nope. Vind het nog knap dat je die iPhone hebt kunnen installeren zonder zelf een Apple account aan te maken.

Of is ze ouder dan 16? Of maar even door dochter aangegeven dat ze ouder is dan 16?

Wij houden niet zo van toezicht, maar ook hier dochter lief gezwicht door de groepsdruk ook aan de Apple. Maar nog geen 16 dus ik heb ook nu een Apple account na hoop gevloek en gezeur aangezien Apple gewoon denkt dat we een gezellig Apple gezinnetje zijn met op iedere kamer een Apple device...

Optie is omdat ze vast Snap heeft, zorgen dat ze je accepteert en haar locatie met je deelt.

Of een App zoals Life360 dat cross platform werkt.

Maar zien wat ze uitspookt op haar telefoon werkt alleen als je ook je boel inruilt voor Apple.

[ Voor 19% gewijzigd door Barrycade op 07-08-2024 19:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:53

Reinier

\o/

skydome82 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 19:22:

Wij als ouders hebben beide samsung toestellen en willen niet over naar android
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skydome82
Ik heb idd niets van apple, en account is idd hoger ingesteld 🙈 ze is 14 dus t gat naar 16 is niet mega, heb wel overwogen om.een oud apple toestel ergebs te kopen maar dat is toch tegen mn principes en te zot voor woorden.. had gehoopt dat t via android misschien ook mogelijk was om een beetje toezicht te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 13:22

Barrycade

Through the...

Door haar "16" te maken had je toch geen controle meer gehad. Dat was de hele reden waarom Apple naar een ouder account vraagt als je was begonnen met het officiële geboorte jaar.

Ik geef altijd echte leeftijden op. Ten eerste kan je in de problemen komen als je bv toegang tot je account ergens kwijt raakt en je moet legitimeren om weer toegang te krijgen. Ook is een fake datum soms ook lastig te onthouden als je bv voor een security vraag de geboortedatum moet opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:45
Ik heb Android en Apple en beide werken prima met Google Maps locatie delen in de family. Controleren moet je niet aan beginnen, kinderen zijn altijd slimmer en handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skydome82
de optie van Jeroen3 is wel een praktische oplossing inmiddels er ook achter dat je met life360 dit ook prima kan bewaken. Bedankt voor de reacties
Pagina: 1