Mijn vraag
Is het mogelijk om de geheime pagina's te benaderen? Deze zijn kort zichtbaar bij het laden van de pagina.Waarom moeite stoppen in een router van een provider?
Ik heb een ODIDO 2gbit abonnement. Het Zyxel T56 modem wordt hierbij standaard geleverd. Dit lijkt een capabele WIFI6 router. Deze heeft een 2,5 gbit wan-aansluiting, 1x 2,5 gbit lan-aansluiting en 3x 1 gbit aansluitingen. Ik haal hogere snelhheden over Wifi dan mijn uitvoering: TP-Link Archer AX50 en WiFi. Ook ondersteund hij EasyMesh (dus je hoeft niet de losse mesh punten te huren van ODIDO.Wil je iets vergelijkbaar, dan kom je via de categorie: Modems en routers al snel rond €200,- : uitvoering: TP-Link Archer BE230 of uitvoering: GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) (onbekend?). Er zijn namelijk weinig modellen die 2x 2,5 gbit hebben (wan + lan), vaak is het 1x 2,5 gbit hybride poort. Wil je ook nog Wifi 6E of 7 (inc. 6hz) dan wordt het al snel €300,-: uitvoering: AVM FRITZ!Box 7690. Mogelijk dat over een tijdje er veel meer opties beschikbaar zijn. Tot die tijd kan ik het nog wel uitzingen met deze router denk ik. Tot nu toe ook geen problemen met portforwarding en statische IP's. IGMP is wel uitgeschakeld volgens mij. Want mijn oude DLNA apparatuur werkt weer.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wanneer je refresht kun je als je snel bent klikken op één van de menuonderdelen. Zoals https://<ip>:<poort>/IGMPMLD. Alleen er laadt dan niks. Ik heb van alle menu's snel een printscreen gemaakt. Zoals je ziet heeft deze router best leuke functionaliteit:Zyxel T56 | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Edit:
OpenWRT lijkt ondertussen wel ondersteund. Dus dit geeft sowieso mogelijkheden voor later wanneer er een hoop in de kringloop belanden: [OpenWrt Wiki] ZyXEL T-56
[ Voor 5% gewijzigd door Bliksem B op 27-01-2025 14:34 ]