welke tech winkels aanvaarden crypto?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hephi
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-05 18:32
Hoi,

vroeger heb ik een aantal keer betaald met crypto tot zelfs bij de afhaal Mexicaan. Ook bij Megekko voor computeronderdelen enkele jaren geleden, maar nu zie ik niet onmiddelijk tech winkels die crypto aanvaarden. Weet iemand zo'n winkels?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:39

Detmer

Professioneel prutser

Volgens mij kan je bij Sicomputers (Caps tegenwoordig geloof ik) met crypto betalen.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:59

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Het is zoeken naar een naald in een hooiberg. Ik doe het anders, ik heb een ByBit card en als ik daarmee bij een webwinkel betaal, dan heb ik de mogelijkheid om de euro's van m'n cryptobalans af te halen. Zo kun je dus effectief ook in BTC of ETH kopen en primair een cryptobalans in plaats van een eurobalans aanhouden. ByBit is wel gestopt met het uitgeven van kaarten in NL, dus je zult dan wel een andere partij moeten zoeken.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Vraag een Nexo kaart aan @Hephi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-07 21:38
Ik betaal bijn overal met de Plutus kaart, cashback in crypto en in dit geval PLU

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edic
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-02 06:09
DexterDee schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 10:05:
ByBit is wel gestopt met het uitgeven van kaarten in NL, dus je zult dan wel een andere partij moeten zoeken.
Ik krijg zojuist een mail van ByBit dat ze weer terug willen keren naar NL.

Pre-registeren kan hier:
https://www.bybit.nl/nl-N...nts/nl-card-pre-register/
Beste trader,

De Bybit Card maakt een grootse terugkeer naar Nederland met fantastische kansen voor jou!

Evenementperiode: 1 augustus 2024 tot 31 augustus 2024

Doe de voorregistratie voor een bonus van 20 euro
Doe nu alvast de voorregistratie en wanneer de Bybit Card officieel wordt gelanceerd, kun je je registratie afronden en een transactie doen voor je bonus van 20 EUR.

Doe mee aan de Bybit Card One-Day Challenge
Laat je creativiteit zien door uit te leggen hoe jij de Bybit Card een dag lang in Nederland zou gebruiken. De top vijf (5) meest innovatieve plannen worden elk beloond met 1.000 EUR aan Card-bonussen!

Hoe je kunt deelnemen:
Doe de voorregistratie vandaag nog om te profiteren van deze ongelofelijke aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brendag
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 03-12-2024
Hoi!

Het is inderdaad jammer dat niet meer winkels crypto accepteren zoals vroeger. Het lijkt erop dat de populariteit van crypto-betalingen in sommige sectoren is afgenomen. Misschien kunnen kleinere winkels en webshops nog steeds crypto accepteren, maar ze vermelden het niet altijd duidelijk. Je zou kunnen proberen om direct contact op te nemen met de klantenservice van een tech-winkel waarin je geïnteresseerd bent om te vragen of ze crypto accepteren.
Pagina: 1