Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jb4
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik maak gebruik van een Samsung telefoon die draait op de recente Android versie.

In de avond-/nachturen heb ik volgens ingestelde planning (gaat elke avond vanzelf aan, 's ochtends weer uit) niet storen aan staan, zodat mijn meldingen/oproepen geen geluid maken. Hierbij heb ik de functie 'meldingen verbergen' uitstaan, zodat ik de meldingen wel nog zie binnenkomen (dus een pop-up in beeld komt, maar geen geluidsnotificatie).

Nu wil ik ook niet storen (handmatig) aan kunnen zetten op momenten dat ik meldingen NIET in beeld als pop-up wil ontvangen (bijv. tijdens rijden, als ik iemand iets laat zien etc.). Dus eigenlijk: functie '(pop-up)meldingen verbergen' aanzetten. Maar als ik dit vinkje omschakel, geldt deze regel ook voor mijn automatische niet storen in de avond/nacht, waarin ik juist wel nog de pop-ups wil zien.

Is er een mogelijkheid om wanneer ik niet storen handmatig aanzet GEEN pop-up meldingen te weergeven, en als het volgens ingestelde planning gaat WEL pop-ups te weergeven? Of is het echt een kwestie van elke keer de instelling handmatig aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:05
Kijk eens onder standen en routines. Je kunt bij een eigen stand opgeven of niet storen wel of geen meldingen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07:21
De vraag is eigenlijk dat hij niet storen wilt tot er nieuwe routine start.

Een van de eenvoudigste opties is "niet storen onderbreken om 21u59.59" "slaapmodus starten om 22u00.00". Dan zal hij onafhankelijk van of je wel of niet die pushmeldingen blokkeren aan had staan dit uit zetten.

Niet helemaal wat je zocht, maar wel een workaround.