Teruglezen berichten van FP mods?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05
Gisteren is een reactie van mij verwijderd, hierover had ik een notificatie, die niet te missen was. Ik heb ook gereageerd, dus ik verwachtte dit in mijn DM's te kunnen teruglezen.

Ik kan echter het bericht nergens terugzien/vinden en zou, afgekoeld en wel, graag teruglezen waarom deze specifieke reactie is verwijderd, inclusief de verwijderde reactie natuurlijk (die in het bericht stond).

Waarschijnlijk kijk ik er overheen, maar hoe kan ik terugzien wat ik nu precies heb geschreven met uitleg over verwijdering?

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Beste antwoord (via Cio op 06-08-2024 22:51)

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Room42 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 20:36:
@Oon Nee, dat was netjes de ID van @Cio. Dus nee, die link van @wildhagen gaat niet werken. ;)
Nee ik zag het, daarom dat stukje uit mijn comment gehaald. Lekker vaag dat ze dat op die manier hebben gemaakt, maar goed :+

Blijkbaar werkt https://gathering.tweakers.net/forum/list_discussions/12 ook (dus zonder user ID erachter)

[ Voor 13% gewijzigd door Oon op 06-08-2024 20:37 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Niet online

Oon

Ga naar https://gathering.tweakers.net/forum/list_discussions, en dan 'Pushmessages -> Ontvangen'

[ Voor 58% gewijzigd door Oon op 06-08-2024 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Bedoel je een push message?

Die kan je teruglezen via https://gathering.tweakers.net/forum/list_discussions/6

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Oon Nee, dat is netjes de ID van @Cio. Dus nee, die link van @wildhagen gaat ging niet werken. ;)

edit:
Link van @wildhagen is bijgewerkt en zal nu wel werken, maar bij mij staan ze in de 'ontvangen' map, eronder, zoals @Oon hieronder linkt. O-)

[ Voor 47% gewijzigd door Room42 op 06-08-2024 20:40 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Oon
  • Niet online

Oon

Room42 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 20:36:
@Oon Nee, dat was netjes de ID van @Cio. Dus nee, die link van @wildhagen gaat niet werken. ;)
Nee ik zag het, daarom dat stukje uit mijn comment gehaald. Lekker vaag dat ze dat op die manier hebben gemaakt, maar goed :+

Blijkbaar werkt https://gathering.tweakers.net/forum/list_discussions/12 ook (dus zonder user ID erachter)

[ Voor 13% gewijzigd door Oon op 06-08-2024 20:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:52

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat linkje met ID er erg nuttig ons, crew, dan kunnen eenvoudig bij iedereen meelezen... ;)
Zonder ID gaat het altijd naar je eigen map, dus die moet je in dit geval hebben. :)

Verder, aangezien dit een een probleem laat zien wat ik wel vaker denk op te merken, drop ik dit topic bij de devvers, zodat ze eens kunnen nadenken of de ontvangen PM's niet makkelijker vindbaar gemaakt kunnen worden.

Dus: Frontpagemoderatie => Mooie features

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05
Dank voor de uitleg en directe links!

Dat een bericht over frontpagemoderatie/T.net in de GoT PM Box staat voelt nogal onlogisch, maar wellicht is dat mijn frustratie over moderatie zelf die doorschemert. Ik had net als bij V&A de frontpage DM's verwacht.

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Pagina: 1