Toon posts:

Kom me hotmail account nie meer op?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mm heb al jaren jaspertje@hotmail.com en nou zegt ie ineens dat me paswoord nie meer klopt, kwam erachter toen me MSN 't ineens niet meer deed :?

ps. het lijkt erop dat ook me vraag is veranderd in 'waar ben ik geboren?' Ben ik gehacked :?

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Op dinsdag 11 september 2001 14:08 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Mm heb al jaren jaspertje@hotmail.com en nou zegt ie ineens dat me paswoord nie meer klopt, kwam erachter toen me MSN 't ineens niet meer deed :?

ps. het lijkt erop dat ook me vraag is veranderd in 'waar ben ik geboren?' Ben ik gehacked :?
Lijkt er wel op als ook je vraag anders is.....

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 september 2001 14:15 schreef Bigfoot72 het volgende:

[..]

Lijkt er wel op als ook je vraag anders is.....
Mja, ik wist niet dat dat kon bij hotmail :?

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 23:14

Paitor

rages doen :P

Op dinsdag 11 september 2001 14:28 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Mja, ik wist niet dat dat kon bij hotmail :?
Daarom bij deze:

Nooit een makkelijke vraag doen.
Ik neem aan dat je de standaard antwoorden al hebt geprobeerd als: ja, nee enzo?

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 september 2001 14:29 schreef Paitor het volgende:

[..]

Daarom bij deze:

Nooit een makkelijke vraag doen.
Ik neem aan dat je de standaard antwoorden al hebt geprobeerd als: ja, nee enzo?
Ik had ABSOLUUT geen makkelijke vraag. Met gehacked zijn, bedoel ik dan écht gehacked zijn. Niet dat iemand anders 't antwoord op die vraag wist ofzo |:(

ps. ik heb hotmail gemaild over 't probleem, maar kan moeilijk bewijzen dat het 'mijn' account is ;(

• Paitor

Paitor

Op dinsdag 11 september 2001 14:49 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Ik had ABSOLUUT geen makkelijke vraag. Met gehacked zijn, bedoel ik dan écht gehacked zijn. Niet dat iemand anders 't antwoord op die vraag wist ofzo |:(

ps. ik heb hotmail gemaild over 't probleem, maar kan moeilijk bewijzen dat het 'mijn' account is ;(
Ik weet niet waar je geboren bent, maar dat is dus ècht een makkelijke vraag.
Iemand die jou ook maar een beetje kent, die komt daar zo achter. Heb je wel eens met iemand zitten chatten die zegt:
he, waar ben je eigenlijk geboren?
Is mij wel eens gebeurd, maar ik heb als antwoord op de vraag random op mijn numpad geramd :).
Echt gehacked ben je namelijk niet.
Dat kan niet bij hotmail. Bij hotmail is het meestal zo dat je gewoon via je vraag gepakt bent. Lullig, maar is wel zo...

Als het jouw account is, kan je zeggen welke mailtjes erin staan, je contact gegevens geven, en meer van dat soort dingen. Dan krijg je hem echt wel terug.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 september 2001 14:58 schreef Paitor het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je geboren bent, maar dat is dus ècht een makkelijke vraag.
Iemand die jou ook maar een beetje kent, die komt daar zo achter. Heb je wel eens met iemand zitten chatten die zegt:
he, waar ben je eigenlijk geboren?
Is mij wel eens gebeurd, maar ik heb als antwoord op de vraag random op mijn numpad geramd :).
Echt gehacked ben je namelijk niet.
Dat kan niet bij hotmail. Bij hotmail is het meestal zo dat je gewoon via je vraag gepakt bent. Lullig, maar is wel zo...

Als het jouw account is, kan je zeggen welke mailtjes erin staan, je contact gegevens geven, en meer van dat soort dingen. Dan krijg je hem echt wel terug.
Sjonge, lees eens goed man, de vraag 'waar ben ik geboren' staat er NU in. mijn eigen vraag was heel anders en niet voor iemand anders te begrijpen (en dan ook echt niemand!)

• Paitor

Paitor

Op dinsdag 11 september 2001 15:01 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Sjonge, lees eens goed man, de vraag 'waar ben ik geboren' staat er NU in. mijn eigen vraag was heel anders en niet voor iemand anders te begrijpen (en dan ook echt niemand!)
Je hebt gelijk, was eigenwijs bezig |:( |:(
Tja, das wel heel vreemd...
Je bent niet toevallig op een openbare pc ingelogd bij hotmail? Dat kan ook wel eens, heb ik ook eens in de bieb gezien, maar braaf weggeklikt.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 september 2001 15:07 schreef Paitor het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, was eigenwijs bezig |:( |:(
Tja, das wel heel vreemd...
Je bent niet toevallig op een openbare pc ingelogd bij hotmail? Dat kan ook wel eens, heb ik ook eens in de bieb gezien, maar braaf weggeklikt.
Ik heb altijd die onderste beveiligingsoptie aanstaan, dan kan iemand anders toch nie op die pc (nadat ik IE heb afgesloten) nog op mijn account :?

ps. ik heb ook nergens ingesteld dat paswoord onthouden moest worden, dat doe ik alleen op me eigen pc (waar niemand anders dan ik op zit) ;)

• Paitor

Paitor

Op dinsdag 11 september 2001 15:27 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Ik heb altijd die onderste beveiligingsoptie aanstaan, dan kan iemand anders toch nie op die pc (nadat ik IE heb afgesloten) nog op mijn account :?

ps. ik heb ook nergens ingesteld dat paswoord onthouden moest worden, dat doe ik alleen op me eigen pc (waar niemand anders dan ik op zit) ;)
De onderste is neither... (geen speciale beveiliging, maar niet genoeg om je te hacken)
Maar dan zou in principe niemand erop kunnen ja.
Maar het gebeurt wel eens dat je vergeet je browser te sluiten...
Je ziet het ook wel eens op GoT in ieder geval.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 september 2001 15:33 schreef Paitor het volgende:

[..]

De onderste is neither...
Maar dan zou in principe niemand erop kunnen ja.
Maar het gebeurt wel eens dat je vergeet je browser te sluiten...
Je ziet het ook wel eens op GoT in ieder geval.
Op GoT moet je je ook uitloggen, niet alleen IE afsluiten, das wat anders.

ps. ik kijk zowat nooit (iig al maanden nie meer) me hotmail ergens anders (is me 2e e-mail adres en dus voor MSN ;))

• Paitor

Paitor

Op dinsdag 11 september 2001 15:34 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Op GoT moet je je ook uitloggen, niet alleen IE afsluiten, das wat anders.

ps. ik kijk zowat nooit (iig al maanden nie meer) me hotmail ergens anders (is me 2e e-mail adres en dus voor MSN ;))
Ligt eraan of je met koekjes werkt of niet

Pagina: 1