Eufy opslag beelden met HomeBase 3

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SofieVerstraete
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 03-09-2024
Dag iedereen!

Ik monteerde recent een Eufy slimme doorbel (aangesloten via de bedrading) in combinatie met een HomeBase 3. Reden dat ik deze laatste erbij nam was voornamelijk de opslagmogelijkheid van de video's en de terugkijk capaciteit. Ik installeerde beiden (denk ik) correct en beide zijn ook geconnecteerd in de app met elkaar. Ik denk dat het nu normaal gezien de bedoeling is dat de beelden rechtstreeks in de HomeBase terecht komen, zo lees ik toch dat "when connected to the HB3, new recordings are stored directly to HB3 locally".

Als ik de recente deurbel beelden zoek in de app vind ik deze echter nog steeds terug bij "gebeurtenissen" en niet bij "video-archief" in HomeBase. Of interpreteer ik het foutief en zijn deze toch op 1 of andere manier in de HomeBase opgeslagen en gaat het video-archief bijvoorbeeld alleen als je uitbreid met een harde schijf (wat ik niet doe) ? Als ik bij de HomeBase in de app kijk staat er bij opslagbeheer "90% beschikbaar" waarvan die 10% slaan op systeemzaken, video en gegevens staat op 0%.

Doe ik iets fout? Of hoe kan ik het best interpreteren?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Eufy Newbie

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flaskk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:58
Ik verwacht dat de deurbel niks opslaat en altijd alles op de HB geparkeerd wordt.

Anders kost het elke keer weer extra energie als je iets probeert op te roepen qua beelden en dat wil je niet met een deurbel evt op accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SofieVerstraete
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 03-09-2024
flaskk schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 14:08:
Ik verwacht dat de deurbel niks opslaat en altijd alles op de HB geparkeerd wordt.

Anders kost het elke keer weer extra energie als je iets probeert op te roepen qua beelden en dat wil je niet met een deurbel evt op accu.
Dus jij denkt dat het zo wel ok is en dat ik niets meer dien aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeppekroezen
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20:25
ik zit even in mijn app te kijken.

Als ik naar mijn HB3 ga dan zie ik de optie Video-Archief. Dit lijkt me dan vooral iets om een backup te maken/ videos van de HB3 direct op een externe hdd te plaatsen.

ik heb in de homebase een 512gb SSD geplaatst en die zie ik (heel langzaam) oplopen. dus die worden opgeslagen op de homebase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:45
Het wordt sowieso niet op de deurbel zelf opgeslagen, want als iemand 'm steelt, dan zou je je beelden ook kwijt zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 09-08-2024 19:56 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeppekroezen
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20:25
Hahn schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 19:55:
Het wordt sowieso niet op de deurbel zelf opgeslagen, want als iemand 'm steelt, dan zou je je beelden ook kwijt zijn.
Op de Wired versie van de Eufy Doorbell 2k worden de beelden wel opgeslagen op de deurbel zelf en niet op de Homebase. Hierom wordt eigenlijk altijd de battery aangeraden en dan deze alsnog op stroom aan te sluiten.
Pagina: 1