Zenbook 14 UM3402; welke versie heeft numeriek klavier

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeldbuisje
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-09 11:51
Voor de middelbare school van mijn dochter kocht ik vorige week een Asus UM3402 laptopje. Compact apparaat met erg goed scherm en op het eerste zicht vrij stevig gebouwd.

Op de website van Coolblue is dat ding geadverteerd met een hele rits foto's. Eén van die foto's laat ook zien dat er in het touchpad een numeriek klavier zit. Mijn baas heeft zulk laptopje ook en dat numeriek klavier is best handig.

Komt het toestel aan, blijkt die dat numeriek klavier niet te hebben in het touchpad. Bij Coolblue horen ze het in Keulen donderen natuurlijk.

Des Asus heb je van 1 bepaald model diverse varianten. Even op het www gezocht en zelfs op de Asus website kan ik hem niet vinden.
Heeft er iemand een idee of dat apparaat überhaupt nog bestaat met die functie.
België dus ook Azerty.

tnx!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:48
Die feature "numeriek klavier" heet bij Asus: "ASUS NumberPad 2.0"
Ik zou ff zoeken en bevestigen dat deze specifieke feature zit op het model wat je wilt kopen.
Iedere verkopende partij zou je dit moeten kunnen vertellen.
En als ze dat niet kunnen, dan wil je daar niet kopen :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kurt71
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 21:43
deze is een met zo numeriek touchpad UM3402 Ya toevoeging

https://www.mediamarkt.be...b0w95-m010h0-2077014.html

ben vorige week eens gaan zien, ze hebben die ook in een goedkopere versie maar deze zie ik nergens staan op hun site.

Bij Coolblue slaan ze wel eens de bal mis, vorig jaar ging ik ook een laptop kopen online, zag dat deze in mijn buurt in een winkel tentoongesteld stond, heel anders dan op hun site.
Bij de meeste winkels staat het er bij dat het een vergelijking is en dat het product kan verschillen, heb je bij Hp ook die zijn amerikaanse foto's en de toestellen zijn dan niet beschikbaar in Europa.

Hopelijk kan je het toestel terugzenden en de zenbook van je keuze kopen. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeldbuisje
Met dank alvast om even mee te zoeken.

De link die je doorstuurt van Mediamarkt, kurt71, lijkt net zoals die van Coolblue ook dat NumberPad 2.0 te hebben. Scrol ik even door, dan ben ik de gelukkige man dat ik een woordje Frans spreek, want een franstalige review heeft het erover dat ook hier geen numeriek klavier te zien is. Ondanks je dat op het eerste zicht zou denken als je het artikel goed bekijkt.

Coolblue heeft inmiddels gereageerd dat ik het apparaat binnen de 30 dagen kosteloos mag terugsturen. Zo kennen we Coolblue natuurlijk, maar hetzelfde model MET NumberPad 2.0 kunnen ze niet leveren.

Ga ik wat rondsnuffelen kosten de apparaten die het wel hebben dik over de 1000€. Voor een schoollaptop voor een 12 jarige vind ik er dat wat over.
Maar houden wat we nu hebben vrees ik. 🤷🏻‍♂️

voor de zekerheid even op de site van Asus die "ya" opgezocht bij het typenummer; duidelijk op de foto's te zien dat het numeriek klavier onbestaande is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kurt71
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 21:43
jammer voor jou, maar zo zie je dat je niet mag voortgaan op de foto's op winkelsites.

al goed dat je het toestel mag terug sturen

deze heeft het wel https://www.notebookcheck...performance.724864.0.html

kost 870 dollar

ja meer dan €1000 voor een schoolgaande is veel geld

ik werk nu met een hp envy 13 inch en mis ook een numeriek toetsenbord , ben al een ruime tijd op zoek naar iets anders.
niet te groot max 16 inch. De nieuwe hp envy en spectre hebben ook niet allemaal een numeriek toestenbord.

Als je een kijks naar renew of refurbished asus kan je misschien nog iets scoren voor een prijsje

deze is met een numeriek toetsenbord in touchpad een ouder toestel

niet te duur
https://www.ldlc.com/fiche/PB00516591.html

indien niet meer verkrijgbaar kan ik je wel helpen zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeldbuisje
het grote probleem in België is dat Azerty toetsenbord. De links die je geeft zijn ook Qwerty

Zelf heb ik naast een desktop met Azerty een Macbook met Qwerty en ondanks ik als 12 jarige met Azerty leren typen heb en die Macbook sinds twee jaar m'n eerste Qwerty toetsenbord is, schakel ik blind makkelijker over van Azerty naar Qwerty als omgekeerd.

Ik heb het er met haar al over gehad. Ik heb ooit eens een oudere MacBook Air opgelapt en haar bezorgd. Zo'n Apple laptop heeft uiteindelijk ook geen numeriek klavier en die is ze al even gewend. De school verplicht MS Windows en Azerty, maar haar redenering is dat ze toch nooit met dat numeriek ding gewerkt heeft. Wat je niet kent mis je niet zegt ze, dus we gaan het maar houden zoals het is.

In alle geval met erg grote dank voor het meezoeken en denken en voor je aanbod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:59

Barrycade

Through the...

14" en numpad is echt een uitzondering, maar ik denk dat je 12 jarige niet een accountant opleiding gaat doen.

Dus als het echt allemaal nodig is kan je ze ook los aansluiten. Dus als het laptopje bevalt zou ik even dubbel nadenken of het echt een vereiste is.
Pagina: 1