powerbank iphone 7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismayno4
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 06-08-2024
Hallo , ik heb een iphone 7 maar dus geen nieuwe model iphone 17, bv want ik heb geen nieuwe telefoon nodig, ga ik wel doen in najaar, Maar er zijn powerbank te koop voor de nieuwste dus alleen in de winkel, en hoe kan ik nou een hebben voor Iphone 7 met wel een usb c poort?? Ik zag eingelijk optie bij Ikea is dat goed idee?

:)

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:05
Snap er niet veel van, maar er zijn powerbanks met zowel usb-c als microusb.

Wellicht niet bij de ikea, maar loop dan even door naar Coolblue of mm

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:08
Heb je de pricewatch al ingezet en gefilterd op aansluiting? Wat heb je verder zelf al gevonden behalve een winkel? Geef eens aan welke modellen je dan overweegt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18:40

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Een iPhone 7 heeft een Lightning-aansluiting. Tot vorig jaar hadden alle iPhone's zo'n aansluiting, dus zijn er nog steeds Lightning-kabels te koop (niet iedereen heeft de nieuwste iPhone natuurlijk).

Wat jij nodig hebt, is een powerbank met USB-C-aansluiting en een losse kabel met aan één kant een USB-C-plugje en aan de andere kant een Lightning-plugje. Die kabel koop je voor een tientje bij de dezelfde winkel waar je ook de powerbank koopt.

Vervolgens sluit je de kabel met de USB-C-plug aan op de powerbank en stop je de kant met de Lightning-plug onder in je iPhone. Je iPhone kan nu worden geladen uit de powerbank.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:26

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat producten specifiek een paar recente modellen noemen als compatible wil niet zeggen dat je die powerbank niet kan gebruiken met een iPhone 7. Hoogstens dat je niet maximaal gebruik kan maken van bepaalde snelle laadmethodes die de powerbank wel biedt, maar waar de iPhone 7 geen gebruik van maakt.

Koop dus gewoon een moderne powerbank, misschien ook al met het oog op de telefoon die je later dit jaar denkt te gaan kopen, en dan werkt dat gewoon met je iPhone 7.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De meeste powerbanks hebben een USB-A aansluiting. Doe daar je lighnting kabel in en klaar. De powerbanks van de Aldi kwamen best goed uit de test. Haal daar ook je lightning kabel en je bent klaar voor 2 tientjes.

review: Meer dan 50 powerbanks getest - Zelfs modellen die je laptop laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 15:39
Ik heb die van mij gehaald op basis van Tweakers revieuws (zie link njitter). Die van mij heeft USB A, C en draadloos opladen. Ik zou vooral kijken hoe lang je met een batterij wil doen en hoe zwaar dat ding van je mag wegen. En als die snel kan opladen kan ook soms wel heel praktisch zijn. Anyway, staat wel in de review. En als je toch een nieuwe telefoon in de toekomst wilt kopen zou ik er eentje nemen met dat in het achterhoofd want dan heb je later ook no iets aan die powerbank

Of die powerbank USB A of C is maakt geen bal uit. Alle Lightning oplaadkabels hebben of een USB-A of een USB-C poort aan de andere kant zitten. En voor je iPhone boeit het niet.De meeste powerbanks hebben ze beide er op zitten. Ik zou zelf sowieso eentje met in ieder geval USB-C nemen, want dat is de nieuwe standaard en uiteindelijk zal alles die kant opgaan.
Pagina: 1