Waarom niet? Bekijk de staat van de panlatten, dakbeschot en pannen, alles wat rot of stuk is vervangen en zorg dat het dak waterdicht is. Montagebeugels voor de rails kunnen soms op het dakbeschot worden geschroefd, evt. met een tussenlat en anders achter de panlatten worden gehaakt.
Zorg dat je een paar reserve pannen hebt en gaan.
Amber 65 voor VVW. Atlantic Explorer SWW. 48kWh/20kW Sigenergy thuisbatterij Kia Niro EV. Zappi Laadpaal
Prima, alleen je tengels zien er wat dun uit. Dan past de beugel niet goed achter de panlat, soms wil het wel met wat wrikken en een platte beugel. Het kan zijn dat je de beugels op het dakbeschot moet schroeven. Wat foto 3 is weet ik niet, maar dat zou ik maar even herstellen.
Panasonic 7kW J-Series Split op radiatoren. SWW: Remeha Tzerra CW4. PV: 6.3 kWp op Growatt 5000TL3-X en 1500TL-X
Ethernit platen, waarschijnlijk met asbest gebonden gezien het bouwjaar, stofmasker opdoen zou ik zeggen en erop leggen
18950Wpš, Atlantic 270V3š§, Pana 5Jš„. Zendure 2400AC 11,5kWhš,Hyundai Kona 64kWh š, Peblar Home ā½
Op basis van de foto's zou panelen leggen geen probleem moeten zijn. Dakkapel zou ik niet doen i.v.m. gewicht of plak panelen pakken.
Dakpannen en tengels zien er nog prima uit. Zorg wel voor paar reserve achter de hand .
Laat er anders een installateur naar kijken en plan maken.
Dakpannen en tengels zien er nog prima uit. Zorg wel voor paar reserve achter de hand .
Laat er anders een installateur naar kijken en plan maken.
Pagina: 1