Ik heb vanmiddag een oude telefoon uit de lade gepakt omdat ik die ergens voor wilde gaan gebruiken. Na opladen werkte het toestel volledig maar stond vol met apps en bestanden die niet meer nodig zijn. Ik heb daarom een factory reset uitgevoerd. Had ik dat maar niet gedaan want nu blijkt het onmogelijk om op een google account in te loggen. Ik ga naar instellingen -> accounts ->account toevoegen -> google -> vul mail adres in -> vul wachtwoord in -> vervolgens wordt er gevraagd of ik een telefoonnummer wil toevoegen waarbij ik 3 opties heb:
- Nu toevoegen
- Overslaan
- Meer opties
Het maakt niet uit welke van de drie opties ik kies het inlog proces gaat niet verder.
Omdat het niet lukt om in te loggen lukt het ook niet om de play store of services te updaten.
Hoe zorg ik er voor dat ik toch kan inloggen?
Ik heb via de pc al een telefoonnummer toegevoegd aan het account, maar dat heeft niet geholpen. Ik krijg op mijn mail adres wel mailtjes van google dat ik ben ingelogd op het toestel.
Het betreft een vrij oude android variant 5.1.1
Ik heb geprobeerd om via apk mirror de playstore te updaten maar die site wil niet goed laden omdat chrome verouderd is (en die kan ik niet updaten omdat ik niet kan inloggen op de playstore
)
Ik zie even niet hoe ik uit deze patstelling (updaten om te kunnen inloggen - moeten inloggen om te kunnen updaten) moet komen. Heeft iemand misschien tips?
- Nu toevoegen
- Overslaan
- Meer opties
Het maakt niet uit welke van de drie opties ik kies het inlog proces gaat niet verder.
Omdat het niet lukt om in te loggen lukt het ook niet om de play store of services te updaten.
Hoe zorg ik er voor dat ik toch kan inloggen?
Ik heb via de pc al een telefoonnummer toegevoegd aan het account, maar dat heeft niet geholpen. Ik krijg op mijn mail adres wel mailtjes van google dat ik ben ingelogd op het toestel.
Het betreft een vrij oude android variant 5.1.1
Ik heb geprobeerd om via apk mirror de playstore te updaten maar die site wil niet goed laden omdat chrome verouderd is (en die kan ik niet updaten omdat ik niet kan inloggen op de playstore

Ik zie even niet hoe ik uit deze patstelling (updaten om te kunnen inloggen - moeten inloggen om te kunnen updaten) moet komen. Heeft iemand misschien tips?
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn