Verkeerd getankt - wie is aansprakelijk voor de schade?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moogles
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-05 11:38
Als deze vraag hier niet thuishoort, voel je vrij om het te verwijderen.

Ik heb benzine getankt en benzine betaald voor in mijn benzine auto (Volkswagen) en toch zit mijn tank vol met diesel en kan ik hier niet meer mee rijden. De reden hiervoor is dat een lokaal tankstation verkeerd is bevoorraad. Dit tankstation heeft de fout mondeling erkend en biedt aan om de nota's te betalen (of in ieder geval door te sturen naar zijn eigen verzekeraar). Op basis van de banktransactie kan ik aantonen dat ik voor benzine heb betaald.

De auto lease ik op basis van een private-lease constructie en 'verkeerde brandstof in de tank' valt niet onder de dekking van de all-risk polis van de verzekering van de leasemaatschappij en ook niet onder de mobiliteitsgarantie die Volkswagen mij aanbiedt.

Nu heeft de dealer aangeboden om de auto op te halen, de diesel uit de tank en het motorblok te verwijderen en dan kan ik er -vermoedelijk- binnen enkele dagen weer mee rijden (ervan uitgaande dat er geen grote schade is).

Maar, hoe zit het nu met de kosten die hiervoor gemaakt worden? Kan er van mij verwacht worden dat ik deze voldoe richting de dealer en dat ik daarna verantwoordelijk ben voor het aansprakelijk stellen van het tankstation in de hoop dat ik op die manier mijn geld weer terugkrijg? Mijns inziens is het aan de leasemaatschappij om deze kosten te verhalen en bovendien is vanuit hen de kans van slagen ook veel groter.

Iemand enig idee hoe dit juridisch zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:59
Moogles schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 18:12:
[i]Dit tankstation heeft de fout mondeling erkend en biedt aan om de nota's te betalen (of in ieder geval door te sturen naar zijn eigen verzekeraar).
Dit denk ik. Auto laten repareren, in overleg met de Leasemaatschappij, en de nota's doorsturen naar het tankstation die het verder zou moeten regelen met de verzekering.

Het komt overigens wel eens vaker voor, Google maar eens. Geen leuke situatie sowieso, veel gedoe vrees ik, succes!

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivow85
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21:29
Jij bent richting de eigenaar van de auto (leasemaatschappij) verantwoordelijk. De eigenaar van het tankstation is naar jou toe verantwoordelijk en aansprakelijk.

In welke volgorde je de zaak afhandelt is in beginsel aan jou. Je kan de auto zo snel mogelijk in orde laten maken en vervolgens de eigenaar van het tankstation aansprakelijk stellen voor de gemaakte kosten.
Je kan ook een schaderapport met reparatieofferte op laten maken door de dealer of een schade-expert en op die manier eerst het schadebedrag claimen en daarna pas reparatie uit laten voeren.

Beide opties hebben voor en nadelen.
Laat je nu zo snel mogelijk repareren, dan vallen de kosten voor vervangend vervoer ook volledig onder het schadebedrag (= voordeel). En je weet precies tot op de laatste cent wat de uiteindelijke herstelkosten en kosten voor vervangend vervoer zijn (= voordeel).
Maar je moet wel het bedrag volledig voorschieten (=nadeel) en je moet ook maar afwachten hoe snel je uiteindelijk je schade vergoed krijgt en of ze überhaupt gaan vergoeden zonder tussenkomst van juridische stappen (=nadeel).

Wacht je met repareren en ga je eerst de schade claimen op basis van een reparatie-offerte of expertise-rapport, dan zit je voorlopig zonder auto. En krikg je waarschijnlijk geen vergoeding voor vervangend vervoer in de periode dat je "afwacht". Maar je hoeft niet de reparatiekosten voor te schieten als je wacht tot je geld van de tegenpartij in handen hebt. Wel loop je wat risico dat de uiteindelijke reparatie duurder uitpakt dan het bedrag op de offerte of het expertise rapport. Omdat je dan al akkoord bent gegaan met een bedrag voor schade afhandeling, kun je die extra kosten niet meer verhalen op de eigenaar van het tankstation. Andersom steek je het in eigen zak wanneer reparatie uiteindelijk iets goedkoper blijkt dan de eerste opgaven.

Welke opties je ook kiest: zorg dat je elke stap goed documenteert en laat de garagehouder (of sleepdienst) vastleggen wanneer de problemen met de verkeerde brandstof voor het eerst zijn gemeld en dat er inderdaad diesel in de benzinetank zat.

Hopelijk is het tankstation inderdaad verzekerd en geven ze de fout toe. Als het een lokaal tankstation is kan je via social media ook wellicht nog "lotgenoten" achterhalen. Als er moeilijk gedaan wordt bij de afhandeling sta je samen (met elk het zelfde verhaal dat er daar getankt is op dezelfde datum en er verkeerde brandstof uit de pomp kwam) véél sterker. Één verhaal is een beetje welles-nietes kwestie. Maar bij 3 of meer gelijke verhalen van een fout op dezelfde dag met bankafschriften en/of kassabonnen als bewijs dat er daar getankt is kan een pomphouder/verzekeringsmaatschappij moeilijk nog ontkennen dat het een fout van de consument is.

Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Heb je geen rechtsbijstandsverzekering vanuit je PL contract? Of anders een RBV voor verkeer in het algemeen?

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:11

PeaceNlove

Deugleuter

Als deze vraag hier niet thuishoort, voel je vrij om het te verwijderen.

De auto lease ik op basis van een private-lease constructie en 'verkeerde brandstof in de tank' valt niet onder de dekking van de all-risk polis van de verzekering van de leasemaatschappij en ook niet onder de mobiliteitsgarantie die Volkswagen mij aanbiedt.
Normaal gesproken is de verkeerde brandstof een gebruikersfout en gaat die verzekering van je dus niks doen en de mobiliteitsgarantie ook niet.
In deze situatie dus net anders, en kan de leasemaatschappij en de verzekering in principe de kosten gaan verhalen bij het tankstation.
Ik zou gewoon de leasemaatschappij opbellen en ze verzoeken om de shit in orde te laten maken en het geld daarvoor bij het tankstation te claimen.
Ga vooral niks voorschieten, als het misgaat ben jij geld kwijt en gaat er niemand voor je lopen.
En het is dus ook niet jouw auto, dus je hebt best kans dat claims afgewezen worden omdat jij slechts de berijder bent en ze anders bang zijn nog een keer een claim van de leasemaatschappij te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Workum
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:44

Jan Workum

Kona EV 64kWh Fashion 2020 CZ

Geen antwoord op je vraag maar als lid van de ANWB wegenwacht zou je direct zijn geholpen. Ter plaatse zuigen ze de verkeerde brandstof uit de tank en het systeem (brandstoffilter en dergelijke) en helpen je weer op weg.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
de dealer regelt het met de leasemaatschappij; de leasemaatschappij duwt de rekening door naar de pomphouder.

als iedereen z'n rol speelt hoeft er geen jurist aan te pas te komen.

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Heb je gereden? En stilgevallen?

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:43

FreakNL

Well do ya punk?

Pffff het is toch private lease? Als je dit zelf moet regelen kun je net zo goed privé gaan rijden….

Mijns inziens moet de LM dit gewoon oplossen, niet jij. Wat een onzin dat je het voor moet schieten.

Laat je niet met een kluitje het riet insturen.

[ Voor 10% gewijzigd door FreakNL op 05-08-2024 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:55

Klippy

Still Game

Auto is eigendom van de leasemaatschappij en voor lease gaat 99% van de facturatie digitaal dus er zal niet eens een andere optie aangeboden worden, de dealer gaat jou niet factureren, alles moet eerst ter goedkeuring naar de LM.

Het kán zijn dat de LM je daarna een eigen risico wil laten betalen (omdat code verkeerd tanken standaard naar de klant zal worden gefactureerd), maar als jij jou verhaal uitlegt zullen ze naar de pomphouder gaan.
Ik denk dat je je hier niet te druk over moet maken, komt goed, je hebt het bewijs.

[ Voor 7% gewijzigd door Klippy op 05-08-2024 23:49 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:03
Je moet dit meer zien als een aanriijding waarbij jij niet de schuldige bent.
Je verzekeringsmaatschappij, leasemaatschappij kan het gewoon verhalen op de tegenpartij, tankstation in dit geval.

Dus bij de dealer laten repareren, die stuurt de rekening naar je leasemaatschappij.
Leasemaatschappij mag het via hun rechtsbijstands afdeling verhalen op tankstation, inclusief je eigen risico wat hiervoor geld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:19
Jan Workum schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 22:47:
Geen antwoord op je vraag maar als lid van de ANWB wegenwacht zou je direct zijn geholpen. Ter plaatse zuigen ze de verkeerde brandstof uit de tank en het systeem (brandstoffilter en dergelijke) en helpen je weer op weg.
Dat klinkt leuk, maar dat gaat er vanuit dat je het doorhebt. Als je benzine tankt (denk je) en benzine betaalt dan ga je rijden en komt je er later achter als alles al vol zit met diesel tot aan je injectoren aan toe als de motor afslaat (en dan nog weet je het waarschijnlijk niet want je denkt dat je benzine hebt getankt. Kans is dat de garage het pas ontdekt). Dat ga je echt niet meer redden met een brandstoffiltertje.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Workum

Jan Workum

Korvaag schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:28:
[...]

Dat klinkt leuk, maar dat gaat er vanuit dat je het doorhebt. Als je benzine tankt (denk je) en benzine betaalt dan ga je rijden en komt je er later achter als alles al vol zit met diesel tot aan je injectoren aan toe als de motor afslaat (en dan nog weet je het waarschijnlijk niet want je denkt dat je benzine hebt getankt. Kans is dat de garage het pas ontdekt). Dat ga je echt niet meer redden met een brandstoffiltertje.
Ook dan helpen ze je. Vaak komen mensen er ook pas achter als de motor na een paar honderd meter begint te sputteren. Ze kunnen je ook meenemen naar een ANWB station en zorgen dat je gewoon weer op weg kunt. Het komt heel vaak voor. Verkeerd getankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Jan Workum schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:00:
[...]

Ook dan helpen ze je. Vaak komen mensen er ook pas achter als de motor na een paar honderd meter begint te sputteren. Ze kunnen je ook meenemen naar een ANWB station en zorgen dat je gewoon weer op weg kunt. Het komt heel vaak voor. Verkeerd getankt
Het gaat er niet om dat ze je helpen ja of nee. Het gaat erom dat het dan al vol in je motor zit. Diesel verstopt je injectoren, lekt langs de zuigerveren de olie in, legt een film op je bougies. Je bent er vaak niet met alleen leegpompen en een filtertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Workum

Jan Workum

Korvaag schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:28:
[...]

Het gaat er niet om dat ze je helpen ja of nee. Het gaat erom dat het dan al vol in je motor zit. Diesel verstopt je injectoren, lekt langs de zuigerveren de olie in, legt een film op je bougies. Je bent er vaak niet met alleen leegpompen en een filtertje.
Zoals vermeld lost de Wegenwacht dat voor je op. Het is niet zo complex als je doet voorkomen. Ik denk voor de wegenwacht dagelijkse kost.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Korvaag
Jan Workum schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 18:49:
[...]

Zoals vermeld lost de Wegenwacht dat voor je op. Het is niet zo complex als je doet voorkomen. Ik denk voor de wegenwacht dagelijkse kost.
Laat ze dan even contact opnemen met de garage van de TS want die gaat heel de motor eruit halen voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Het Tankstation is verantwoordelijk. In de Nederlandse regels is het geloof ik dat je dit altijd alleen hoeft te regelen met de partij waarvan je het hebt gekocht.

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:28
Volgens mij kan diesel in een benzine verder weinig tot geen kwaad. Zij het dat dat de tank geleegd moet worden. Zodra er weer benzine in zit starten met start pilot of remmenreiniger, en de residu diesel verbrand vanzelf mee.

Ik heb het weleens gehad met een motorfiets. Geen gevolgschade gehad, ook niet echt mogelijk.

Al met al slechte indruk van VW mobility zo wel overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:28
Korvaag schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 19:30:
[...]

Laat ze dan even contact opnemen met de garage van de TS want die gaat heel de motor eruit halen voor niets.
Dat is dus inderdaad totaal onnodig. Er staat ook slechts in de TS diesel uit het motorblok verwijderen, niet motorblok verwijderen. Maar dit weten ze daar vast wel.

[ Voor 19% gewijzigd door pennywiser op 06-08-2024 19:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-05 08:54
Net nog filmpje gezien van gasten die per ongeluk diesel getankt hadden, auto nokte er mee, was tank leeg halen, vullen met benzine en kort hulpje met starten en gaan met dat ding.

verder zou ik er ook op sturen dat jij er zo veel mogelijk buiten blijft, laat de LM het lekker met het tankstation regelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:29

-tom-562

Oliesjeik

Diesel in een benzinemotor is wat minder spannend, met benzine in een dieselmotor (zeker moderne commonrail diesels) was het een stuk minder prettig geweest :X
Dit is wss gewoon een kwestie van tank leegpompen, eventueel brandstoffilter vervangen en daarna gewoon starten totdat die loopt. Wss zal die eerst ff roken, en daarna is het weer goed

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:43

FreakNL

Well do ya punk?

peize9 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 19:37:
Het Tankstation is verantwoordelijk. In de Nederlandse regels is het geloof ik dat je dit altijd alleen hoeft te regelen met de partij waarvan je het hebt gekocht.
Dat het tankstation verantwoordelijk is hebben we al vastgesteld. Dat is ook de discussie niet.

De discussie is of de TS het moet voorschieten. Ik zou zeggen van niet, je bent niet voor niets een private leaser. De auto is gewoon van de LM.

Ik snap dan ook de communicatie vanuit de LM niet. Of de TS en de LM begrijpen elkaar niet.

Ik zou dit als private leaser in ieder geval niet voorschieten. Ik zou gewoon nogmaals bellen en zeggen dat je een kapotte auto hebt. En dat je verwacht dat het gerepareerd wordt. En daarna zou ik het zelfs wel aandurven om de betaling stop te zetten na (pakweg) een maand. (Als ze niet in beweging komen).

/edit
Ik heb de TS nog een gelezen en er staat dit:
Maar, hoe zit het nu met de kosten die hiervoor gemaakt worden? Kan er van mij verwacht worden dat ik deze voldoe richting de dealer en dat ik daarna verantwoordelijk ben voor het aansprakelijk stellen van het tankstation in de hoop dat ik op die manier mijn geld weer terugkrijg? Mijns inziens is het aan de leasemaatschappij om deze kosten te verhalen en bovendien is vanuit hen de kans van slagen ook veel groter.
Ik zou de garage bellen en zeggen dat hun plan wat jou betreft prima is en dat je op hun expertise vertrouwd. En daar zeg je dan wel gelijk bij; “ik ga jullie niks betalen”. Dan gaan zij (voordat ze actie ondernemen) vanzelf contact opnemen met de LM. Die zal waarschijnlijk gewoon akkoord gaan. Zo niet heb je iets uit te vechten met de LM en sta je ook gewoon sterk, ook als je betaling opschort. Maar ik verwacht eigenlijk dat de LM gewoon akkoord gaat. Een eventueel ER zouden ze kunnen opleggen maar ook daar zou ik niet mee akkoord gaan. Maar je wilt op een gegeven moment ook weer rijden en het ER zal de kop niet kosten.. Dus dat kan je altijd nog achteraf aanvechten.

[ Voor 38% gewijzigd door FreakNL op 06-08-2024 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:21
Dat ze er niet voor betalen snap ik, en dat de verzekering van de leasemaatschappij en de garantie van Volkswagen er niets mee doen kan ik ook nog inkomen, maar aangezien dit geen gebruikersfout is zou de leasemaatschappij dit mijns inziens op moeten pakken net als alle andere reparaties (en dan de rekening naar het tankstation sturen).

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moogles
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-05 11:38
Bedankt voor jullie reacties! Inmiddels is de auto weer opgehaald bij de dealer en rijdt deze weer als een zonnetje. Ondanks dat ik ermee heb gereden na het tanken, bleek de schade mee te vallen. Ik heb geen gespecificeerde nota ontvangen omdat de leasemaatschappij de kosten op de leverancier van de brandstof gaat verhalen, maar ik vermoed dat hooguit de bougies zijn vervangen.

De leverancier van de brandstof erkent de fout en heeft toegezegd de schade te vergoeden, maar het is nog niet helemaal duidelijk hoe de leasemaatschappij dit precies gaat doen en welk deel onder mijn eigen risico valt en waar ik de leverancier van de brandstof zelf nog voor aansprakelijk moet stellen. Op basis van de houding van alle betrokken partijen vertrouw ik op een goede afloop.

De leasemaatschappij heeft een bijzondere verzekeringsconstructie waarbij het WA deel is herverzekerd en het casco deel in eigen beheer is. In de polisvoorwaarden van de herverzekeraar staat duidelijk vermeld dat 'verkeerde brandstof' bij een cascoverzekering verzekerde schade is, maar dat doet er dus niet toe.

Daarnaast is het vreemd dat de pechhulp van Volkswagen geen hulp biedt bij 'verkeerd tanken' en naar de verzekeraar verwijst, maar gezien bovenstaande verzekeringsconstructie tussen leasemaatschappij en verzekeraar, leek ik tussen wal en schip te vallen (maar goed, leasemaatschappij heeft het inmiddels opgepakt).

Hierboven werd aangegeven dat de ANWB me bij een particuliere polis meteen had geholpen. Dat klopt helemaal, want in eerste instantie is door de pechhulp van Volkswagen de wegenwacht ingeschakeld. De wegenwacht had meer meldingen in de regio ontvangen en wist mij op basis van de symptomen te vertellen dat het om verkeerde brandstof in de tank ging (incident met bevoorrading was inmiddels bij hen bekend). Er werd aangegeven dat ik 90 euro zou moeten betalen voor het afvoeren voor de brandstof, maar dat vond ik niet zo'n probleem.

Kort daarna werd ik teruggebeld door de pechhulp van Volkswagen dat ze de melding hadden ingetrokken omdat het 'verkeerd tanken' niet onder de door hen geboden pechhulp viel (ondanks uitleg vanuit ANWB dat het probleem bij het tankstation lag). Dat vond ik bijzonder, want [1] als ik aan de kant van de weg had gestaan, dan was ik -letterlijk- verder van huis en [2] de wegenwacht kon op afstand het probleem diagnosticeren omdat het incident met de bevoorrading bekend was. Als hij op locatie had moeten troubleshooten, dan was het ter plekke opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn v o
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:46

martijn v o

Certified by Enphase.

Als je zelf verkeerd tankt en dus de verkeerde brandstof erin doet wel.
Dit is een fout van het tankstation, daar kun jij toch niets aan doen? Of was je van plan iedere keer dat je gaat tanken eerst een monster op te sturen naar het laboratorium om te laten checken of de brandstof ok is.

PV Output 12*suntech 325wp met Enphase IQ7+ op zuid-oost 116 en 45 graad. WP Panasonic J serie 5kw. Gasloos sinds juni 2021. ID-4

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bullitkatcher
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
martijn v o schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:25:
Als je zelf verkeerd tankt en dus de verkeerde brandstof erin doet wel.
Dit is een fout van het tankstation, daar kun jij toch niets aan doen?...
Deze kan ik uitleggen, gezien ik voor de ANWB en Volkswagen pechhulp werk (VW koopt de pechhulp namelijk in bij de ANWB en de ANWB centrale in Assen neemt ook de telefoon voor VW aan):
  1. Volkswagen heeft het inderdaad niet in de standaard dekking zitten, gezien de fabrikant (VW duitsland in Wolfsburg) van mening is dat het niet een probleem met de auto is. De auto is namelijk niet kapot gegaan "van zichzelf", maar door de verkeerde brandstof en in hun ogen komt dit door eigen toedoen. Je kunt er wel hulp voor krijgen, maar dan moet dat tegen betaling en wordt de wegenwacht gestuurd.
  2. Wegenwacht helpt wel voor wanneer je zelf verkeerd tankt, alleen moet je dan een eigen bijdrage betalen voor het afvoeren van de brandstof. Deze bijdrage is wel alleen als je de hulp zelf bij ANWB aanvraagt, dus als het bijvoorbeeld via VW verloopt dan hoeft dat niet. Maar de wegenwachten rijden naast de ANWB voor nog een kleine 100 contracten uit, dus soms vertellen ze de verkeerde regels en deze regels zijn ook niet altijd even duidelijk voor heb zichtbaar.
  3. Nu komt het lastige: doordat je de goeie hendel in de auto hangt en ook de juiste prijs betaald ben jij zelf niet aansprakelijk. De fout is namelijk door het pompstation gemaakt en niet door jouw zelf. Dit zorgt ervoor dat het geen pechgeval meer is, maar een schade. En hierdoor is het een verzekeringskwestie, net als wanneer je een ongeluk hebt waarbij je wordt aangereden. Ook de wegenwacht komt hier formeel niet voor. Zodra bekend wordt dat er een pompstation verkeerde brandstof uitgeeft is de instructie om mensen door te verwijzen naar de verzekering, omdat het ook een verzekeringskwestie is. De eerste paar mensen hebben geluk, maar daarna wordt iedereen de rest van de dag doorverwezen naar zijn/haar verzekering en worden autos geborgen alsof het schadeautos zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:59
Het heeft in ieder geval het nieuws gehaald.
https://www.omroepbrabant...an-de-verkeerde-brandstof
Pagina: 1